Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

iig proberen goed recht te richten als begin, en dan steeds verder uitwerken.. Misschien aan je instructrice vragen? 
Pattyrex schreef:Hmm, ik zou proberen om haar eerst recht te maken, daar begint het mee, je binnenkuit eraan, buitenhand meegeven.. Hmm.. weet niet zo goediig proberen goed recht te richten als begin, en dan steeds verder uitwerken.. Misschien aan je instructrice vragen?
blijf het toppic even volgen.. 

Veline schreef:Ik vind het namelijk zo vreemd omdat als ik op de rechterhand zit hoef ik maar een beetje druk te geven en ze wijkt al zo`n beetje! ik denk ook niet dat ze er heel veel moeite mee heeft, want ze heeft het wel linksom gedaan, misschien een van dr veulenstreken/koppigheid??
Jammer genoeg kan ik ook nu niet lessen want mn instructrice is net bevallen:D daarom jullie raad haha!
Veline schreef:Hmm, het is gister niet echt gelukt... Het was nogal donker, winderig en regenachtig in de bak dus nou kan ze dr aandacht al helemaal niet bij houden. Hopelijk lukt het morgen wel! Tenminste, een klein beetje dan

klomp schreef:Veline schreef:Ik vind het namelijk zo vreemd omdat als ik op de rechterhand zit hoef ik maar een beetje druk te geven en ze wijkt al zo`n beetje! ik denk ook niet dat ze er heel veel moeite mee heeft, want ze heeft het wel linksom gedaan, misschien een van dr veulenstreken/koppigheid??
Jammer genoeg kan ik ook nu niet lessen want mn instructrice is net bevallen:D daarom jullie raad haha!
scheefheid kan verschillen, dit kan in een paar weken, in een paar dagen maar ook in een uur kan het zich wijzigen. het is zeker geen streek of koppigheid, zo denkt een paard niet! je paard is waarschijnlijk korter in zijn bespiering aan de ene kant van het lichaam. aan jou dus om het paard recht te richten en dus de bespiering aan beide zijden even lang te maken zodat het paard dus recht is en dus ook makkelijker kan buigen.
hier wat info voor je www.hoekatrol.com/