Zaterdag heeft een vriend van mij Invierno zwaar in dressuur gereden. Hij heeft echt goed gewerkt en Bernard was vol lof over hem.
Zondag was het de grote wandeling van 8 u tot 13 u te paard in bos..erna zijn we gaan eten in een mooi kasteel.
Ik heb me zo geamuseerd. Ik mis al mijn vrienden al..
De fotos!
Deze van zaterdag zijn slecht , het was al donker aan het worden en de fotos zijn mislukt maar toch een paar..
Ik was blij te horen dat hij goed ging en dat al de zijgangen er vlot uitkwamen .Ik ben blijkbaar goed bezig met hem en dat doet deugd dat deze man dat zei
Nu fun dag..de paardeweiding..
Stef erop met de groep die vertrok
Bernard die Vierno reed op de fotos hierboven op de vos vanachter en zijn dochter vanvoor op de grond nog.
vanvoor Bernard en zijn dochter
De grootste TOERIST van de groep STEF
op ViernokeXavier ne goede vriend die naast me zat in het kasteel om te eten met wie ik goed onnozel gedaan heb
Stef die Invierno goed moest tegen houden want die zat speed te geven om de paarden vanvoor in te halen
TOERIST
TOERIST
Zou je denken da dit een hengst is en rond merries staat en...met allemaal paarden die langs alle kanten op gingen
en omda er nog ne spaanse was
Mijne dikke vriend bernard
En dan ben ik er op gekropen omdat het één km te voet stappen was en kei hard bergop tot aan de auto en mijn knie dit nie aankon..
ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlig moment
t was maar 5' maar zo genieten, dat is goud waard zo een moment !!! en samen met mijn vrienden !!Bernard altijd voor mij
Zoveel mensen dat ik kende..dus overal kijken
Deze foto vindt ik zo mooi...
Cindy heeft zot gedaan
gans de groep
En omdat Cindy nie graag vanachter blijft en ook eens naast haar vriend Bernard wou gaan rijden en babelen...een beetje de groep overhoop zetten
beetje roepen op bernard..Voorbijsteken
En toen....moest cindy eraf...met rugpijn maar ja..
Dit was het, ik heb nie veel fotos omda ik te laat was overal dit jaar en had ook mijn digi nie mee op het kasteel, vergeten ARGH !!