Met zijn verzorgster bij Spatie.

En nu van een paar weken geleden:

even longeren

En wat vinden juilie
? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

? 
Ik ben blij om dat te horen, eerst was 't zo arme ziel, hij was zo dun, echt vel over bot, hij was heel iel(qua spieren) en de verhoudingen klopten voor geen moer
De spieren komen er nu echt heerlijk aan, en glimmen, tja
hij glimt altijd wel heel lekker, ik geloof dat al dat komt doordat hij nu op een andere stalling staat, en vaste voertijden heeft! 't is een heel ander paardje geworden
De spieren komen heel snel. De laatste tijd rijd ik niet meer, of nauwelijks en longeer hem alleen, want dat is de enige manier om hem serieus aan 't werk te zetten.
en dat komt in orde
Ik ben alleen niet blij met waar hij nu staat, opzich is hij namelijk de gene die 't het hardste nodig heeft, maar hij heeft geen sprietje gras in zijn wei staan!
Maar daar ga ik wel wat van zegge
en dan ook op die jonge leeftijd al!
Jah ik ben echt heel erg blij dat hij er echt zoveel beter uitziet, 't was toen gewoon zielig, er kwamen wel eens mensen langs om te vragen of die wel genoeg te eten kreeg, zelfs wat mensen wouden de DB bellen.. Maar dank juilie wel

En 't kan kloppen dat je hem hebt gezien, hoe laat kwam je erlangs? te paard of te voet? 
Tja ik weet niet, misschien zou je me met Jimmy kunnen helpen in de wintermaanden, want voor mij is en de lange schooldagen, en me vriend heel veel, ik kan eigenlijk (zonder mijn moeder) alleen vrijdags/zaterdags/zondags..
Dank je wel
Jah, hij ziet er weer als een lekker ding uit
Dat mocht ook wel eens!
maar dat maakt 'm er niet liever op, 't is echt een paard met karakter