Heb ik de dressuur training lekker gelaten voor wat het was. En neem ik het er lekker een jaartje van met penny rijden hihihi!
Zal eens zeggen wat ik deze week gedaan heb: Maandag gelongeerd dinsdag/ woensdag bijrijdster gereden. Donderdag zonder zadel gehobbeld (oei waar was mijn zit!!!) Vrijdag gesprongen. Zaterdag wel dressuurmatig gereden. Maar dan eigenlijk alleen de nadruk op voorwaarts rijden met minimale druk vanuit mijn benen. En terugrijden weer op mijn zit. Af en toe ook even lekker aan de lange teugle languit laten draven en galloperen.
Ik kreeg het neerwaartse er als kadootje bij! Waardoor ik wist dat ik goed van achteren aan het rijden was. Is echt lekker om zo eens aan de slag te zijn met je paard! Niks moet en alles mag. Merk dat het voor haar ook erg goed werkt, ze is heel erg vrolijk en ondeugend geworden hihihi! En als ik nu iets vraag dressuurmatig gezien dan is ze veel eerder bereid het voor me te doen. omdat er nu geen druk meer achter zit van we moeten weer op wedstrijd!
Nee mij bevalt het prima!!!!
Wilde t even met jullie delen
Greetz Mariek