Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bedankt!

sharonaollie schreef:juist dat laatste zinnetje het kan natuurlijk best rij technsch zijn. Maar ik vroeg al eerder of hij aan een kant ook echt overbogen was of niet, maar krijg er geen antwoord op. Ik zou niet meteen denken dat je paard iets heeft. 9 van de 10 keren is het paard gewoon niet goed gereden en moet je de oplossing in je rijden zoeken anders krijg je het naar zo'n behandeling gewoon weer terug!!Het kan ook zijn dat je paard last van zijn rug heeft.En niet kan buigen omdat die daar vast zit.Of je zadel ligt niet goed.Waardoor die zich vast kan gaan zetten.
ik zou er een osteopaat naar laten kijken..
Maar het kan ook iets simpels zijn.Bijv dat je zelf te veel binnenhand vast zet.Waardoor hij de bit vast pakt?Of doet die dat niet..

muiltje schreef:sharonaollie schreef:juist dat laatste zinnetje het kan natuurlijk best rij technsch zijn. Maar ik vroeg al eerder of hij aan een kant ook echt overbogen was of niet, maar krijg er geen antwoord op. Ik zou niet meteen denken dat je paard iets heeft. 9 van de 10 keren is het paard gewoon niet goed gereden en moet je de oplossing in je rijden zoeken anders krijg je het naar zo'n behandeling gewoon weer terug!!Het kan ook zijn dat je paard last van zijn rug heeft.En niet kan buigen omdat die daar vast zit.Of je zadel ligt niet goed.Waardoor die zich vast kan gaan zetten.
ik zou er een osteopaat naar laten kijken..
Maar het kan ook iets simpels zijn.Bijv dat je zelf te veel binnenhand vast zet.Waardoor hij de bit vast pakt?Of doet die dat niet..
bedankt...
Miriano schreef:nee... 3 maanden ofzoo... maar in het begin had hij niet echt last ofzo... hij deed best normaal, vond ik