Kwam er vandaag achter dat ik Tenuta nog geen 2 maanden heb… was toch wel even gek als ik merk hoe ze vooruit gaat 
Ik dacht ga in setje, maar was zelf zo donkerblauw dat ik er toch maar (in overleg met Diana
) een wit dekkie op gegooid heb. Het zadel is nog erg wennen voor me (ben een nogal springgericht veelzijdigheidszadel gewend) en er zijn nog regelmatig wat contactstoornissen tussen ons. Maar het gaat steeds beter, het vechten in het begin wordt korter, ze begint wat losser te worden, wat meer te ontspannen en ik kan steeds meer van der genieten!!Kijk en oordeel zelf

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

En Nouk kreeg het er warm van dus vest moest uit!! En nee ik had het niet koud
Tenuta begon tegen die tijd ook wat lekker der te lopen 
11.

12.

13.

14.

15.

16.

Ik moet erop letten mijn benen lang te houden en mn hakken niet teveel op te trekken. Ook met aansporen valt me op dat ik af en toe nog naar voren val! Mijn handen zijn ook nog steeds niet goed, maar ben er mee bezig

sorry maar het lijkt wel alsof dat niet vooruit gaat. ik hoop toch voor je dat dat beter gaat want jullie passen wel goed bij elkaar, het zal het plaatje even mooier maken. je weet zelf goed de punten dus daar zal het niet aan liggen.. (ik weet het, het is moeilijk!)