Ik was dinsdag weer gaan rijden... Had een fotograaf meegenomen
Yvonne, op bokt: Love_Siempre...Ik wilde wat foto's om te kijken wat ik nog aan mijn houding moest doen, omdat ik zondag een onderlinge wedstrijd heb... kweet dat ik geen anky ben... maar ik werk al aan mn houding
(benen niet afsteken, achterover zitten)'t was weer heel gezellig geworden
ik weet dat ie wat aan de dikke kant is.. hij krijgt teveel voer (mais vooral, waar ik zelf niet echt blij om ben... maar die boer heeft nixx anders... gelukkig komt ie vanaf vandaag bij mij aan huis te staan:))
instappen

Let niet op mijn kop

Hij liep lekker door, maar ook weer niet te gehaast... lkkr aan het spelen met zn bit

Hier ben ik geloof ik aan het kletsen met de fotograaf... ik let dus totaal niet om mn houding :S en Miriano loopt ook niet echt op te letten

Even poseren

okeeej.... hier zat ik heel raar met mn handen, teugels ook te lang... hij staat wel vierkant

't was trouwens gaan regene, dus wij naar binnen
hij is wel een beetje nat geworre...
(niet dat jullie denken dat ik hem heel hard heb laten werken
:P)
Zonnetje ging weer schijnen, wij naar buiten..

ik was weer eens niet op aan het letten... en dan gaat ie raar doen
(let hier echt neij op mn houding :S kwam omdat ie opeens wegsprong en ging galopere.. en ik was dus niet echt voorbereid.. kvin mn houding best bagger... heel erg bagger... maar da beentje is wel lief
)en dan krijg je zo'n soort foto:

hij was weer rustig... overgang naar draf

en hier lkkr doordraven... wel een stom sta-moment... wel goed achterhand gebruik

lkkr ff stappen. wel een beetje aan het hangen..

lkkr doorstappen

jammer van mn been.. maar hij liep wel mooi, buiging enzo

opzich vette foto
lkkr galopje.. maar ik trek hem hier best wel in zn mond

dit waren ze
k wil graag jullie mening.. maar hou er wel rekening mee dat we pas een week of 10 bezig zijn... waarvan de laatste week pas echt intensief..
xxxxx

) 

maar als ze pijn hebben gaan ze een andere houding aannemen BV met het hoofd hoog lopen en probeer je benen iets meer bij je te houden,