Maar toen ze was geweest merkte al gelijk veel verschil! Ze wou het bit weer aannemen enz. Alleen nog erg scheef en nog weinig kracht voor sommige dingen (bergop, hogerop, middendraf, middengalop). Ze is erg snel scheef en stijf als je langere tijd niet rijdt duss voila.. Maar we hebben het er eerder al helemaal uitgereden duss probeer zo geduldig mogelijk weer recht te stellen enz. Ik heb zondag weer eerste wedstrijd. Weet niet of ze er dan alweer helemaal is maar hoop dat ze straks met de selectie (20e) weer op haar best is. Heb de vorige ook al moeten missen. De oefeningetjes zijn lichtjes gedaan meeste lichtgereden. Ben namelijk nog aan het opbouwen ben voornamelijk nog bezig met rechtstellen (we hebben Z bak duss lekkere lange stukken om goed recht te stellen
).Wanneer dit weer beter is ga ik weer verder met de verzameling, wegrijden, bergop enz. Kan ook niet wachten totdat ik weer meer dingetjes kan doen.

punkie

hier wat middendraf foto's. Ze moet de kracht nog wat opbouwen om zichzelf helemaal bij elkaar te houden, bergop te gaan en ik zie dat ze haar achterbenen nog niet helemaal optilt maar de passen zijn er al weer

kijk hiet kukelt ze al een beetje naar voren maar dit is ook wel mega strekken(met der voorbeen
)
paar oefeningetjes (beetje licht gedaan of in stap of lichtrijden enz)
SB

wending om achterhand, iets teveel stelling.

appuyeren stap

klein stukje appuyeren draf (lichtrijden)

ff huggen
hehe lekker huggen en buitenritjes maken. En ze is nu wel een stuk vrolijker mede denk ik ook wel daarom