Niet in de manège want daar kreeg ik nooit echt de kans om aan de lounge te galoperen, dan was het paard te lui, dan was het een paard dat te snel ging bokken enfin
ik werd er echt lastig van op de duur.Nu rijd ik al enkele weken bij goede kennissen, en die man heeft me al wel wat tips gegeven en de meiden die daar komen ook, maar ja je moet het natuurlijk nog altijd zelf doen he.
Enfin en omdat ik dan ook niet ontspannen genoeg ben begin je te wiebelen (en dan lukt het doorzitten ook niet echt meer) en verlies je je evenwicht en dan gaat het van BOEM en dan lig je eraf, met de nodige blauwe plekken van dien. Niet dat het me afschrikt, maar ik ben dan ook zo boos op mezelf omdat ik het dat dan nog niet goed onder de knie heb.
Wie kan me verderhelpen met tips te geven? Ik moet en ik zal het kunnen want ik zou heel graag voor mijn brevet willen gaan.
En ik wil terug meerijden op de manège met de overgangsles. En daar mag je ook galoperen. Ik ben van heel ver terug moeten komen om dat ik ook al meer dan 15 jaar niet meer op een paard heb gezeten (dit is geledenvan mijn 16e)
Alvast bedankt op voorhand !!!