mijn 2 pony's @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Daph

mijn 2 pony's @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 19:46

Vandaag nou ja paar dagen geleden al foto's gemaakt van mijn 2 verzorgpony's
het zijn alle 2 new foresten,,zou je van starletta niet snel zeggen vanwegen haar kleur hihi,,
maar hier komen de foto's

Eerst Starletta,,!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nou dat was Starletta,, het is nog al een hele felle pony maar ik rij haar er nu bij omdat we bezig zijn met mijn pony in terijden en het gaat erg goed van Lady Bird heb ik dan alleen foto's van aan de longe,,

Hier komen de foto's van lady bird,,!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu nog ff wat poseer foto's van haar

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nou dat waren de foto's wel leuk hea,,? maar begin niet te zeuren dak zonder cap rij dat moet ik zelf weten !!!

commetaar van mezelf bij het rijden
* Niet tever naar voren zitten*

Groetjes Daphne

Jessicoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:50

Ziet er leuk uit ho0r... lijkt op de schimmel dat je je handen vastzet bij het zadel..

prisco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:51

ziet er vet lief uit joh!!!

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:52

Leuke pony's! Ik vind ze allebei wel wat hebben, Dus die Lady Bird ben je zadelmak aan het maken? Je moet erop letten dat je je handen iets hoger houd, ik had een ook soort idee dat ze haar handen nogal vastzet, is de pony sterk? voorderest zijn de foto's niet zo duidelijk enhet zijn er niet veel dus commentaar kan niet echt gegeven worden! Groetjes Kimmy

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:55

Ziet er op zich wel netjes uit

let er op dat:

*je je handen rechtop in een vuist houdt met je duimen bovenop
*dat je je handen sluit als ze omhoog komt met haar hoofd
*dat je je rug niet hol maakt
*dat je je benen aan je paard houdt en niet afsteekt
*dat je een duidelijke knik in je ellebogen houdt
*dat je je handen niet te laag zet

Het longeren ziet er erg ontspannen uit
Ook allebei érg leuke beestjes!

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:56

wat een dotjes

_Daph

Re: mijn 2 pony's @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 19:57

Ymmik schreef:
Leuke pony's! Ik vind ze allebei wel wat hebben, Dus die Lady Bird ben je zadelmak aan het maken? Je moet erop letten dat je je handen iets hoger houd, ik had een ook soort idee dat ze haar handen nogal vastzet, is de pony sterk? voorderest zijn de foto's niet zo duidelijk enhet zijn er niet veel dus commentaar kan niet echt gegeven worden! Groetjes Kimmy

ja starletta is erg sterk en heeft een jaar stil gestaan ze wordt meestal alleen maar voor de fok gebruikt en ik rij der nu net weer 3 weken!!
en met springen is het helemaal een ramp dus af en toe sluit ik der op en hou ik me houden heel laag,,,maar ze is ERG sterk ja

_Daph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 19:59

Oja en ze zijn allebei ook drachtig volgend jaar 2 veulentjes erbij

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:03

Citaat:

ja starletta is erg sterk en heeft een jaar stil gestaan ze wordt meestal alleen maar voor de fok gebruikt en ik rij der nu net weer 3 weken!!
en met springen is het helemaal een ramp dus af en toe sluit ik der op en hou ik me houden heel laag,,,maar ze is ERG sterk ja

Aha vandaar je handen! Maarja dat komt allemaal goed! Ga je nog les nemen? En probeer jezelf niet sterke te maken want het paard is uiteindelijk toch sterker! Probeer rustig te blijven en niet boos te worden, Daarom meschien af en toe eens een lesje. Echt leuk dat ze drachtig zijn ben benieuwd wat eruit komt.

_Daph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 20:09

ik zit al op les,,:) maar krijg ook prive les,,;) maar deze foto's zijn gemaakt toenk er net een week op ree en het gaat nu al veel relexter enzo,,maar het is een pony met gebruiksaanwijzing,,!!!! ze kan niks hebben tegen der benen en vandaar dak me benen af en toe ver naar achteren heb enzo maar kheb der af en toe ook een martegaal om want dan gaat het nog beter maar het is verder een super pony heerlijk om op te rijden je zweeft af en toe gewoon maar ze pakt alles snel op en ja ik maak me zelf nog al snel sterk maar das al minder geworden ook dan probeer ik haar terug te krijgen en dan maak ik mij sterk en zij ook maar bedankt hea,,;) en ik zal wel foto's maken van al haar veulens,,;)zijn hele mooie geworden lopen allemaal in de sport en hoog ook

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:11

Oke leuk dat je al les neemt. Hoop snel op nieuwe foto's dan laat je het me maar weten en die veulens wil ik zeker wel zien , graag gedaan hoor Groetjes kimmy

_Daph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 20:14

en lady bird tja je kan der al gewoon op rijden enzo je kan alles met da beesje en dan ook echt alles vind niks erg deken kan je der zo opgooien wassen kan je echt alles alleen het opsteigen vind se eng,,:P in 1x iemand op der maar we hebben pas 7 keer met der gereden en elke keer gaat het beter en beter maar we rijden nog niet los en we hebben de bak ook afgezet

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:20

Nouja gaat de goede kant op zo te horen! Blijf doorgaan zie dat je in Elburg woont ben ik een paar jeaar geleden op vakantie geweest bij camping Riveara ofzo en we gaan binnekort weer:D

_Daph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 20:26

oja daar is het wel leuk,,zwem ik heel vaak lekker gratis,,:P en ik ga ook vaak zwemmen in het veluwemeer heb ik avn de zomer met me oude pony gedaan staan ook wel foto's van op bij ITP mijn mooie pony twister volgens mij:p

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:38

Daffiejj schreef:
oja daar is het wel leuk,,zwem ik heel vaak lekker gratis,,:P en ik ga ook vaak zwemmen in het veluwemeer heb ik avn de zomer met me oude pony gedaan staan ook wel foto's van op bij ITP mijn mooie pony twister volgens mij:p

Hahaha ja da zwembad is leuk! En in het Veluwmeer heb ik ook gezwommen! Heb je ook nog een eigen pony?

_Daph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 21:02

neej is me vorige pony,,;)

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 18:15

Daffiejj schreef:
neej is me vorige pony,,;)

OKe ook leuk natuurlijk

_Daph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 20:08

verder helemaal niemand,,???

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:19

ja mensen kom op geef een leuke reactie!!!!!

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:29

Hey ik woon in elburg!!!!

Ik vind het leuk, een schimpie als New Forest Ponie, ik heb vroeger ook een nfp gehad Bovenheigraaf's Wendy. Zegt dat jou wat??

Enne van wie heb je les dan?

Vind het er netjes uitzien!!!

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:01

wel mooie pony's hoor! alleen aan je handen denken (is al gezegd, weet ik) want je zet ze geloof ik vast... Die 2e pony ziet er echt superlief uit trouwens, hoe lang ben je al met der bezig met inrijden?
o ja, over je benen, waarom leg je ze dan juist naar achter?
Vind t er trouwens verder heel erg goed uit zien hoor!

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 00:50

Wat een leuke paardjes! Bof jij even dat je ze beide verzorgen mag! Ik ben best een beetje jaloers op de droge bak daar. Hier is het een en al blubberzooi.
Wat voor pony heb je zelf eigenlijk?

_Daph

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 09:22

Tarah5 schreef:
Hey ik woon in elburg!!!!

Ik vind het leuk, een schimpie als New Forest Ponie, ik heb vroeger ook een nfp gehad Bovenheigraaf's Wendy. Zegt dat jou wat??

Enne van wie heb je les dan?

Vind het er netjes uitzien!!!

van da meisje daar zelf Alice en binnekort ga ik weer met der naar de pco (ponycluboosterwolde)