Korita @ work! :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Saar01

Korita @ work! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 15:12

Eindelijk weer eens rijfoto's gemaakt, nogmaals bedankt daarvoor Lisette.
Het rijden gaat op dit moment best goed, ze loopt heel ontspannen soms iets te (wat ook wel eens anders is geweest vandaar dat ik er niet teveel mee zit )

Mijn houding is nog steeds niet geweldig, vooral mijn hakken/benen zijn voor de verandering eens een probleem.
En af en toe mag ik ook wel eens wat rechterop gaan zitten, maar het is beter dan het geweest is.
Soms loopt ze echt teveel op de voorhand, al ligt het er soms ook aan hoe de foto's zijn gemaakt.

Afbeelding
Eerst even poseren natuurlijk

Even instappen
Afbeelding

een rustig drafje (ja ik trek m'n hakken op )
Afbeelding

Afbeelding

dat voorbeentje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ja hier zit ik recht
Afbeelding

Daarna op de rechterhand (de moeilijkste)
Hier loopt ze wel mooi vind ik (m'n houding is hier wel bagger)

Afbeelding

commentaar mag, mits onderbouwend! ik weet het ziet er niet super uit, maar we rijden vooral voor ons plezier dus houd het een beetje lief

roxiie

Re: Korita @ work! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:14

Die eerste foto vin ik echt super !!
Maare mag ik vragen hoe groot je paardje is, ik vin um er nogal klein uitzien..

Saar01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 15:16

roxiie schreef:
Die eerste foto vin ik echt super !!
Maare mag ik vragen hoe groot je paardje is, ik vin um er nogal klein uitzien..

Korita is 1.38 klein dus, en ik ben groot 1.78 vandaar dat ze er al helemaal klein uitziet

kiss_lotte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:22

mooie foto's maar je moet meer van hem vragen in plaats van hem zagen gaan :p suc 6 mooie foto's maar je moet meer van hem vragen in plaats van hem zagen gaan :p suc 6mooie foto's maar je moet meer van hem vragen in plaats van hem zagen gaan :p suc 6

Saar01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 15:28

lotte_11 schreef:
mooie foto's maar je moet meer van hem vragen in plaats van hem zagen gaan :p suc 6 mooie foto's maar je moet meer van hem vragen in plaats van hem zagen gaan :p suc 6mooie foto's maar je moet meer van hem vragen in plaats van hem zagen gaan :p suc 6

uhh...je valt nogal in herhaling
Maar ik geef je geen gelijk, want ik zaag echt totaal niet ik snap ook niet echt waar je dat uit opmaakt.

Bombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 16:40

haha ja op die één na laatste foto zit je net als anky! let er idd op dat je je hakjes netjes uitdrukt en dat je rechtop je kont blijf zitten maar dat had je zelf ook wel door! En je teugels mogen we iets korter (ik heb zelf mijn teugels ook altijd te lang maar daarom valt het me op ) wat een mooi fjordje zeg, die nek!! hij zal wel niet zo heel groot zijn maar hij ziet er beresterk uit!

Aurora3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 16:58

Zijn mooie foto's, je hebt een errug leuk paardje. Je zou haar net wat meer mogen verzamelen, ze loopt nogal s met dr neus voor de loodlijn. Verder ziet het er echt super uit, volgens mij hebben jullie dr veel plezier in samen.

Herilda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:00

Leuk Fjordje! Probeer je schouder iets meer naar achter te drukken en je borst meer vooruit. Dan ziet het er meteen al heel anders uit

desleen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:02

ik zou hem wat meer op de achterhand proberen te rijden, hij loopt nu wel neerwaarts maar valt daardoor nogal op de voorhand, liever het neusje er iets uit en de achterhand er flink onder. veel overgangen rijden, kleine achtjes enz. Je eigen houding is niet erg verkeerd, probeer iets minder naar voren te zitten, maar ik denk dat je paardje best zwaar is, als dat minder is dan gaat het zeker weten beter!

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:59

Wat een suuper leuke fjord zeg Echt een mooi beessie! Je zit er netjes op hoor! Je fjordje loopt ook leuk, ziet er netjes uit..alleen idd zou je hem iets meer kunnen oppakken..want nu maakt hij een beetje n lange nek! succes..!
xxx

Blueberry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:09

Hey ik vind da je een hele nette houding hebt hoor, je mag idd iets met je schouders terug zitten. En je hakken, tjha je paardje is nou eenmaal niet zo groot dus dan krijg je dat af en toe
Ik vroeg me af of je pony een beetje hangt? Zo ja veel overgangen rijden en je handen zoveel mogelijk ontspannen. Verder vind ik het een leuke knol en dat jij 1.78 bent en hij/zij 1.38 vind ik niet eens opvallen

Snoevie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:21

gaaf dier zeg
ze loopt idd op de voorhand,het lijkt of ze wat hangt?
let op dat je niet met je sporen zit te prikken omdat je je hakken optrekt.
volgens mij heb je ze ook niet nodig

verder ziet het eruit dat je veel plezier hebt en dat is ook belangrijk

Alja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:31

hahahhaha korita!!
heb haar in een vroeger verleden ook nog al eens gereden en toen was ze al een draakje maar ze lijkt nu wle ouder en slimmer te zijn geworden!

EsmeeF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:01

Leuk beestje!, maar het zijn allemaal een beetje dezelfde foto's, dat is wel jammer, maar daarnaast, het is wel een HELE leuke combinatie!! Veel plezier nog! Liefs Esmée

Saar01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 19:38

ahh wat een leuke reacties!
Ik zat nog te twijfelen of ik ze erop zou zetten maar heb er geen spijt van.
Heel erg bedankt voor de tips, daar heb ik echt wat aan!
Het klopt idd dat ze soms een beetje hangt, ik ben er dus ook mee bezig om daar verandering in te krijgen.

@ Alja, wat leuk dat jij ooit op Korita hebt gereden!
ze kan nu nog steeds ondeugend zijn hoor, dus ik geloof best dat ze vroeger echt een draakje was.
Maar ze word nu ouder dus het meeste is er wel uit

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:01

Kortia
Tis een heerlijk paardje om te zien,
Het lijkt idd op sommige foto's of ze hangt, maar je moet vooral proberen wanneer ze dat doet haar niets te geven om op te hangen, zodra ze hangt een klein moment van even helemaal neits aan die voorhand, dus je hand even los(als is het maar 2 seconden)
Als ze echt loopt te hangen zal je merken dat ze dan ook struikeld (heb er met Iris vroeger erg veel last van gehad dat ze in mijn hand hing)

Tis zonde van je hakken en dat je soms beetje voorover zit op de foto's want het beeld wat ik toen van jou kreeg toen ik bij je was was heel anders, je zat echt netjes

kan neit wachten om jullie weer in het echt te zien

Nicole_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:25

Wat een leuk beesje zeg
Je houding is niet geweldig maar ik vind het er helemaal niet slecht uit zien

1na laatste foto's is echt gaaf