Nikitarijke P (Jet Set x Daimler)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

db1

Nikitarijke P (Jet Set x Daimler)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 12:19

Hierbij foto's van Nikitarijke een merrie van Jet Set. Op het moment van de foto's liep ze M1 dressuur. Ben Z2 dressuur en M springen met haar geworden, daarna is ze verkocht naar Langenboom...... indien iemand haar herkent hoor ik het graag.
Ik kwam de foto's tegen op de computer en vind zelf de foto's dat ze los in de wei is zo gaaf dat ik dacht ik plaats ze maar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Judithranita

Re: Nikitarijke P (Jet Set x Daimler)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 12:27

Haa,

Wat een lekker ding was het ook he dat paardje!!!

Kei mooie foto's van in de wei hee, en dat was Bemmel he?? ziet er mooi uit die dressuur foto's!

Ik hoop dat je ze ooit nog terug kan vinden.

Grt J.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:55

Leuk paardje
De foto's in de wei zijn echt tof!

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 16:18

Die van mij is familie! Mijne is lauriston X Daimler!
Leuk dier..

Soph12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 17:07

Oww wat een gave foto´s in de wei! Echt een super gaaf paard!

LesleyLady

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:05

Die van mij is ook familie! Daimler x Orthos... ze heeft een klein beetje weg van mijn paard, wel ander hoofd.. Maar zou leuk zijn als je er nog wat over hoort idd.. ik hoop het voor je!

Urko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:06

gaaf dier, echt een sport paard!

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:36

Mooie merrie hoor!
Heb je geen foto's van haar in de Z, wil jou wel eens met hoedje zien hehe.

sandra86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:40

Knap paard hoor!
leuke foto's

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:21

Zo! ziet er erg goed uit Jeetje wat is ze mooi gebouwd zeg. Die standfoto is echt chique man! Hoe groot is ze? Wij zaten eerst ook te denken om Lies te dekken door Jet Set erg moi beest. Ze lijkt er ook best wel op

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 12:31

Venetia schreef:
Mooie merrie hoor!
Heb je geen foto's van haar in de Z, wil jou wel eens met hoedje zien hehe.

Zal van het weekend is ff Z foto's (met hoedje en s&t) en spring foto's op de computer gaan zetten en dan plaatsen. Heb ook nog SGW gereden, ja ja veelzijdig ben ik he die zal ik er ook op zetten!

Heb je nog over starten in Gendt nagedacht?

db1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 12:35

PolosportJ schreef:
Zo! ziet er erg goed uit Jeetje wat is ze mooi gebouwd zeg. Die standfoto is echt chique man! Hoe groot is ze? Wij zaten eerst ook te denken om Lies te dekken door Jet Set erg moi beest. Ze lijkt er ook best wel op

Over Jet Set word niet echt positief gesproken maar de nakomelingen die heb gekend vond ik allemaal hele fijne sporpaarden! Alleen Jet Set zelf is niet al te makkelijk, ben je vorig jaar op de hengsteshow op de Dalhoeve geweest..... dat ging allemaal maar net goed

Nikita is niet zo groot, net 163........ bewegen kan ze geweldig en ze is super veelzijdig, je kan alles met haar doen. Ze is twee keer voor de sterkeuring geweest en twee keer afgewezen op extrieur, ze staat niet voldoende in het rechthoeksmodel om ster te worden, aan de bewegingen ligt het niet..........

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:45

vossie schreef:
Over Jet Set word niet echt positief gesproken maar de nakomelingen die heb gekend vond ik allemaal hele fijne sporpaarden! Alleen Jet Set zelf is niet al te makkelijk, ben je vorig jaar op de hengsteshow op de Dalhoeve geweest..... dat ging allemaal maar net goed

Nikita is niet zo groot, net 163........ bewegen kan ze geweldig en ze is super veelzijdig, je kan alles met haar doen. Ze is twee keer voor de sterkeuring geweest en twee keer afgewezen op extrieur, ze staat niet voldoende in het rechthoeksmodel om ster te worden, aan de bewegingen ligt het niet..........

Nee was daar niet geweest. We wouden dit jaar een beetje naar shows en veulenkeuringen gaan enz. Maar we zijn niet geweest lekker handy he. Nou maar ff wachten tot voorjaar. Maar weet nog niet zo goed ik haar nu wel wil dekken. Wil volgend jaar zomer ongeveer eerst Z starten. En als ze dan al drachtig is dan kan ze ook meer gaan piepen en tegenwerken. Weet niet hoe zij daarop reageerd. Er staat een merrie bij ons die dat namelijk wel doet. En dan is het daag Z1 enz... Dus moet maar ff kieken.. Der moet idd ook een relaxte hengst op want ze is zelf ook apart :p Uniform he. Heel werklustig alleen je moet weten hoe je ermee om moet gaan. Maar die jazz van jou heeft ook vadertrekjes of nie ?

ziatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 13:25

Super leuk paardje zeg
Rijden ziet er ook netjes uit!