Ik kwam de foto's tegen op de computer en vind zelf de foto's dat ze los in de wei is zo gaaf dat ik dacht ik plaats ze maar.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jeetje wat is ze mooi gebouwd zeg. Die standfoto is echt chique man! Hoe groot is ze? Wij zaten eerst ook te denken om Lies te dekken door Jet Set erg moi beest. Ze lijkt er ook best wel op
Venetia schreef:Mooie merrie hoor!
Heb je geen foto's van haar in de Z, wil jou wel eens met hoedje zien hehe.
die zal ik er ook op zetten!PolosportJ schreef:Zo! ziet er erg goed uitJeetje wat is ze mooi gebouwd zeg. Die standfoto is echt chique man! Hoe groot is ze? Wij zaten eerst ook te denken om Lies te dekken door Jet Set erg moi beest. Ze lijkt er ook best wel op
vossie schreef:Over Jet Set word niet echt positief gesproken maar de nakomelingen die heb gekend vond ik allemaal hele fijne sporpaarden! Alleen Jet Set zelf is niet al te makkelijk, ben je vorig jaar op de hengsteshow op de Dalhoeve geweest..... dat ging allemaal maar net goed![]()
Nikita is niet zo groot, net 163........ bewegen kan ze geweldig en ze is super veelzijdig, je kan alles met haar doen. Ze is twee keer voor de sterkeuring geweest en twee keer afgewezen op extrieur, ze staat niet voldoende in het rechthoeksmodel om ster te worden, aan de bewegingen ligt het niet..........
lekker handy he. Nou maar ff wachten tot voorjaar. Maar weet nog niet zo goed ik haar nu wel wil dekken. Wil volgend jaar zomer ongeveer eerst Z starten. En als ze dan al drachtig is dan kan ze ook meer gaan piepen en tegenwerken. Weet niet hoe zij daarop reageerd. Er staat een merrie bij ons die dat namelijk wel doet. En dan is het daag Z1 enz... Dus moet maar ff kieken.. Der moet idd ook een relaxte hengst op want ze is zelf ook apart :p Uniform he. Heel werklustig alleen je moet weten hoe je ermee om moet gaan. Maar die jazz van jou heeft ook vadertrekjes of nie
?