Als jullie willen lezen wie het is, dan moet je even bij VVDD kijken en dan bij --> morgen naar Callandro Z
Hier zijn dan de foto's van Callandro.
Ik wist niet dat een 3,5 jarig paard zo braaf kon zijn.
Hij springt soepel over de hindernissen en hij vind het hartstikke leuk!
Voor een hengst is hij ook ongelofelijk braaf (zijn eigenaren vinden hem eigenlijk TE braaf voor een hengst)
Hij heeft geen hengstengedrag en iedereen kan er zo op stappen.
Hij had net 2 weken vakantie gehad en vandaag was weer de eerste keer dat hij gereden werd door zijn amazone.
Ik persoonlijk vind hem ook erg mooi om te zien (maar op foto ziet hij er heel anders uit, in het echt is hij mooier)
Alleen voor het mooie is hij eigenlijk wat te klein en ze weten niet of hij nog veel zal groeien.
Hij meet nu +/- 1.61m
Volgende week donderdag (10november) doet hij in houten mee aan de VSN trofee en de eigenaren hebben hele hoge verwachtingen van hem.
De foto's zijn binnen gemaakt dus niet allemaal van denderende kwaliteit.
Commentaar over cap e.d. mag, maar het heeft weinig nut.
Aangezien dat meisje zelf waarschijnlijk niet op bokt zit zal ze het niet lezen en ze is oud en wijs genoeg om er 1 op te doen.
Ik ken haar verder helemaal niet, ik heb alleen naar het paard gekeken en foto's gemaakt.
Even de beugels naar beneden doen en aansingelen
Na wat gestapt te hebben kregen we een drafje (mooi voorbeentje)
Drafje rechtsom
Galopje linksom (hij gaf geen bok, hij maakte een onwijs grote galopsprong volgens mij)
Volte draaien
Nog eens een drafje linksom
En dan een kruisje springen
De landing na een stijltje
Vliegfoto over een oxer (zo heet dat toch?)
Drafje tussendoor
En nogmaals vliegen over een oxer
En deze foto vind ik het mooiste gelukt
Even uitstappen
Kletsen na het uitstappen
Wat staat hij er duf bij
Koppie (die is in het echt lichter van kleur, maar de foto is een beetje donker)
Nou, dit waren de foto's.
Sorry dat het er misschien wat veel zijn.
Wat vinden jullie ervan?