Callandro Z (V. Calvino Z) @ (spring)work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Callandro Z (V. Calvino Z) @ (spring)work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 17:32

Zoals jullie misschien in VVDD hebben kunnen lezen ben ik vandaag naar Callandro Z (V. Calvino Z) geweest.
Als jullie willen lezen wie het is, dan moet je even bij VVDD kijken en dan bij --> morgen naar Callandro Z

Hier zijn dan de foto's van Callandro.
Ik wist niet dat een 3,5 jarig paard zo braaf kon zijn.
Hij springt soepel over de hindernissen en hij vind het hartstikke leuk!
Voor een hengst is hij ook ongelofelijk braaf (zijn eigenaren vinden hem eigenlijk TE braaf voor een hengst)
Hij heeft geen hengstengedrag en iedereen kan er zo op stappen.
Hij had net 2 weken vakantie gehad en vandaag was weer de eerste keer dat hij gereden werd door zijn amazone.

Ik persoonlijk vind hem ook erg mooi om te zien (maar op foto ziet hij er heel anders uit, in het echt is hij mooier)
Alleen voor het mooie is hij eigenlijk wat te klein en ze weten niet of hij nog veel zal groeien.
Hij meet nu +/- 1.61m

Volgende week donderdag (10november) doet hij in houten mee aan de VSN trofee en de eigenaren hebben hele hoge verwachtingen van hem.
De foto's zijn binnen gemaakt dus niet allemaal van denderende kwaliteit.

Commentaar over cap e.d. mag, maar het heeft weinig nut.
Aangezien dat meisje zelf waarschijnlijk niet op bokt zit zal ze het niet lezen en ze is oud en wijs genoeg om er 1 op te doen.
Ik ken haar verder helemaal niet, ik heb alleen naar het paard gekeken en foto's gemaakt.

Even de beugels naar beneden doen en aansingelen
Afbeelding

Na wat gestapt te hebben kregen we een drafje (mooi voorbeentje)
Afbeelding

Drafje rechtsom
Afbeelding

Galopje linksom (hij gaf geen bok, hij maakte een onwijs grote galopsprong volgens mij)
Afbeelding

Volte draaien
Afbeelding

Nog eens een drafje linksom
Afbeelding

En dan een kruisje springen
Afbeelding

De landing na een stijltje
Afbeelding

Vliegfoto over een oxer (zo heet dat toch?)
Afbeelding

Drafje tussendoor
Afbeelding

En nogmaals vliegen over een oxer
Afbeelding

En deze foto vind ik het mooiste gelukt
Afbeelding

Even uitstappen
Afbeelding

Kletsen na het uitstappen
Afbeelding

Wat staat hij er duf bij
Afbeelding

Koppie (die is in het echt lichter van kleur, maar de foto is een beetje donker)
Afbeelding

Nou, dit waren de foto's.
Sorry dat het er misschien wat veel zijn.
Wat vinden jullie ervan?

Cuddle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:45

Mooi paardje!!!

Maarre dat je durft te springen zonder cap... pff dat zou echt niets voor mij zijn! Ik ben niet bang uitgevallen maar het is een keer gebeurd dat er bij ons iemand op stal er af viel en dat het paard op haar hoofd ( per ongeluk) ging staan. Zij had gelukkig haar cap op, ik zou er niet aan moeten denken wat ze er aan over had gehouden als ze die niet op had....

Maarre.... nogmaals echt een mooi paardje. Zit ie trouwens wel lekker in galop? Hij gooit wel heel erg hoog op... weet je zeker dat ie geen bokkie gaf?

Succes met de verdere training!

Diana_Mabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 17:50

Leuk een calvino!
en het is geen schimmel

IvysToeter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 17:55

Cuddle schreef:
Maarre dat je durft te springen zonder cap... pff dat zou echt niets voor mij zijn!

Maarre.... nogmaals echt een mooi paardje. Zit ie trouwens wel lekker in galop? Hij gooit wel heel erg hoog op... weet je zeker dat ie geen bokkie gaf?

Ik ben niet het meisje op het paard he? dat is de amazone die er altijd op rijd.

En achteraf gezien als ik er overna denk over dat hoog opgooien....
Dat meisje zei wel een keer tegen de staleigenaar dat hij achter steeds omsprong dus ik denk dat het daardoor komt dat het net lijkt of hij bokt.

moes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:01

gaaf paard hoor springt lekker, ruiter rijd hem netjes!

GillyZidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 18:05

een erg mooi diertje! kan me wel voorstellen dat er hoge verwachtingen van zijn!
ruiter rijd hem idd netjes