Werd Zazou echt gespannen en heet. Ik kon er niet veel meer mee doen. Ze heeft 9 foto's gemaakt, maar vergeef ze: ze is niet echt goed in foto's maken
.De foto's zijn minder van kwaliteit want ze zijn binnen gemaakt. Daarom heb ik ze even lichter gemaakt met photoshop.
Toen ik de foto's zag, schrok ik echt. Ik wist dat mijn houding slecht was, maar zo slecht
. Nu jah, hier alle foto's. Barst maar los met commentaar, ik leer er alleen van!Gelukkig gaat het nu al iets beter.
Eigen commentaar:
-tenen naar binnen
-handen rechtop (mijn andere hobby is echt pianospelen
)-Hakken uitdrukken
-benen op de plaats houden
-Rug niet bol trekken
-Niet naar beneden kijken
-meer naar achter zitten
Commentaar dat ze te oud is ofzo, reageer ik niet op. Ze is zeker niet te oud en ze houdt van rijden.

Galopje. Echt vreselijk

Wijken van de AC-lijn naar de hoefslag, bijna op de hoefslag. Jah ben ooit eens geld verloren in de piste

Terug wijken. Ik moet meer begrenzen zodat haar achterhand beter meewerkt. En (eindelijk) kijk ik is voor me.

Ik denk inzet schouderbinnenwaarts, doorzitten in draf.

Echt vreselijk. Hier was ze juist weggeschoten in galop en ik wou haar stilzetten, wat me dus niet goed lukt omdat ze zo sterk is.

Andere kant wijken. Mijn slechte kant. Meer begrenzen en waar gaat mijn hand in godsnaam naartoe?

Gewoon stap op de hoefslag. Mijn slechte kant, hier moet ik echt leren meer stelling te vragen.

Schouderbuitenwaarts, stap
Stap, meer stelling. Ook mijn slechte kantIk heb ze er dan toch op durven zetten. De ontspanning zat er echt niet in. Nu gaat het gelukkig al een stuk beter. Maar toch.