najaaa oud... ze is toch nog aardig kranig hoor 
Het is een mooie oktoberdag, je cameraman(aka je vader) is thuis, en jij hebt een merrie die lichtjes ontregeld is door het warme weer en jawel, zowaar een beetje hengstig was, wat ze anders nooit is in oktober. Ideaal dus om een volledige fotoshoot...
..had je een vader gehad die met een camera overweg kon
Van de 22 foto's welgeteld 5 die een beetje fatsoenlijk zijn. Lees: waar ik niet alleen met het neus van het paard of de staart opsta
Maar het lag niet aan hem, het was de camera
Die deed gewoon stom, hij ging me eens een nieuwe kopen. Ach, hij doet zijn best

Foto's niet op volgorde. Heb express de mindere momenten er ook op gezet, ben ook zeker geen topruiter en moet nog altijd veel leren.
Allereerst, ik hoef GEEN commentaar op
1) schoppen met te scherpe sporen
2) een te strakke slof
3) rijden met een menstang
4) geen cap ophebben
Want geen van bovenstaande 4 dingen is terug te vinden op de foto's

Maar nu je van de schok bekomen bent, zien deze foto's er waarschijnlijk al ietsje beter uit
Het is al tamelijk op het einde, dus mevrouw is al aardig bezweet.
Inzet stukje wijken. Hier kantelt ze een beetje, was mijn fout, had mijn linkerteugel te weinig contact. Heb het onderweg wel even gecorrigeerd
(aan mijn dodelijke blik kan je zien dat ik daar heel druk mee bezig was
)( EN NIET ZO ACHTERHOVER ZITTEN HAAS
)drafje...tsjaa wat moet ja anders zeggen O:-)
Hier overgang naar stap..Weer een minder moment. NIET ZO AAN JE TEUGELS ZITTEN ALS JE WILT AFREMMEN
En hier een klein galopje(oooh waar gaat die hand naartoe als je wilt afdraaien, neem toch eens je teugels op maat
) Gezicht is verborgen(je meent het). Heeelemaal niet omdat mijn kop er zo vreselijk dom opstond hoor. Ik wil gewoon meedoen aan extreme makeover en ik vroeg ma af wat jullie van deze nieuwe look zouden vinden 

En hier onze merrie totaal afgemat na het werk
Wie belt de dierenbescherming? 
Valt me nou zo van je tegen!!
hahaha