Dilia R. @ work tijdens les

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Anke_

Dilia R. @ work tijdens les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 20:37

Hoi,

Afgelopen zondag was het fantastisch weer en dat betekent weer eens foto's maken Lekker gereden in de buitenbak en vooral hard getraind voor de Real Relief voor a.s. zondag.

Helaas was de helft van de foto's van het rijden mislukt, waaronder de foto's van het schouderbinnenwaarts en het wijken.

Deze vind ik de mooiste

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Oei mijn hak ps:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Dit waren ze weer!
Commentaar mag
Groetjes,

Anke

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:39

Leuke foto's!
Probeer je hakken laag te houden
Waar is Dilia geboren trouwens? Fedde heeft namelijk ook een R. achter zijn naam officieel.

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:42

Inderdaad op je hakken letten, verder erg netjes!
Setje staat mooi

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 20:48

Dilia R. is geboren in Limburg.

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 11:24

Niemand meer

Suzanne_18

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 13:26

oei, ik krijg helemaal de kriebels van hoe je je sporen draagt, zo met het puntje omhoog. Ik zou als de dood zijn dat ik m´n paard verwerk tot sate op een stokje op die manier . Maar zie het niet als commentaar hoor, je gebuikt ze netjes . Het viel me alleen op.

Dit is wel commentaar :
Je bent erg gespannen in je bovenlijf wat zich uit in onballans, dit komt door een verkeerde ligging van je benen. Probeer je hele been meer naar achteren te leggen waarbij je meer op de binnenkant van je benen gaat zitten en laat je knieen en tenen meer naar voren wijzen. Pas ook op dat je niet op je tenen wil gaan staan.

Een truukje wat je kan helpen gaat als volgt:
Probeer je paard even weg te denken... Denkbeeldig sta je nu zonder paard op de grond in rijzit. Je gaat je nu indenken hoe je het meest stabiel op de grond kan staan in rijzit. Je tenen wijzen recht naar voren, net als je knieen, voeten staan plat op de grond. Het zwaartepunt van je lijf (wat zich ter hoogte van een paar cm onder je navel, in je ruggenwervel bevind) is recht boven je hielbeen. Het kruintje van je hoofd is recht boven het zwaartepunt van je lichaam. Nu mag je je paard er weer bij denken en hee... je zit in ballaans keurig recht op je paard . Probeer je ook eens in te denken wat er met je ballans gebeurt als je op de grond gaat staan op de manier waarop je nu op je paard zit, je zal hoogst waarschijnlijk achterover vallen. Dit truukje werkt altijd . Ik gebruik het ook tijdens de lessen voor m´n leerlingen.

Succes met proberen, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,

Suzanne

Sorry voor eventuele schrijffouten i.v.m. dislexie