het word alleen maar erger vandaag deed ze het weer ik weet niet meer wat ik aan moet...
heb vandaag een dubbelgebroken bit voor dur gehaald helpt niks heb het zadel geopserveerd is ook niks mee aan de hand haar rug gevoeld heeft nergens pijn als ik druk wat is het toch ?????
Misschien raar dat ik het zeg, maar wanneer precies begint ze met bokken? Op welk moment tijdens het opstappen/aansingelen/rijden?
Heb je het zadel al eens gecontroleerd? Misschien heeft ze pijn in haar rug? Voor je denkt dat het tussen haar oren zit, zou ik eerst het lichamelijke uitsluiten.
Probeer eens een extra bontje onder je zadel.. Misschien heeft ze een beetje een gevoelige rug en doet het haar pijn als het zadel er op ligt met jouw gewicht. Doet ze het ook bij het longeren? Misschien is staat er wel een hele knappe hengst stiekem om het hoekje te kijken als je aan het rijden bent.. Haha nee hoor flauw grapje. Maar ik zou dus toch je paardje even na laten kijken door de DA, misschien weet die wat het is. Suc6 met dit lastige probleem! 'k Hoop dat het weer helemaal goed komt. Bokt ze om onder het werk uit te komen of is het iets anders? Ik zou haar iig even laten nakijken door de DA.
ik heb bijde geprobeerd ik heb geprobeerd haar niej aan de teugel te zetten deed ze ook heb geprobeerd zonder aan teugel te zetten deed ze het ook... bontjuh komt als het goed is morgen iemand va stal gaat het ff voor me mee nemen