Zit ik zo goed??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hollybolly

Zit ik zo goed??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 23:40

jammer genoeg maar 1 foto met mobiel gemaakt, maar zit ik zo goed? ik ben vooral een beetje onzeker over de houding van mijn voeten, op deze foto slecht te zien, maar volgens mijn is die nu wel goed. Op deze foto is de binnenteugel wat slapjes, maar ik heb hem anders gewoon goed op maat hoor, dus dat hoeft er niet bij als commentaar. Afbeelding

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:41

Je kan het niet zo goed zien van deze foto.. maar er zijn in ieder geval geen hele grove fouten

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 23:44

owkee, loopt mn paard ook goed, het heeft namelijk 2 jaar geduurt voordat ze netjes aan de teugel kon lopen, volgens mij gaat het nu aardig, maar jah, dat denk je altijd bij je eigen paard natuurlijk, ik vind het fijn dat ik tot nu toe nog best aardig zit!!:P

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 00:04

Ja je paard loopt netjes.. Een filmpje zou wat handiger zijn en een foto van de zijkant.

Nannes

Re: Zit ik zo goed??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 00:09

Het lijkt of je een beetje stijf zit, of lijkt dat maar zo??
voor de rest wel netjes toch, voor zover ik kan zien.

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 00:38

een foto van de zijkant zal ik binnenkort proberen toe te voegen, ik zit niet zo stijf hoor:p ik ben een beetje super geconcentreerd, kan je misschien ook wel zien, ik kan nooit egt lachen als ik met een training bezig ben, bedankt alvast voor jullie reacties!

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 00:42

Nannes schreef:
Het lijkt of je een beetje stijf zit, of lijkt dat maar zo??
voor de rest wel netjes toch, voor zover ik kan zien.

die indruk had ik ook
vooral haar handen geven mij die indruk
En idd eens een foto's van opzij maken maar nu ziet 't er toch netjes uit

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 10:52

hoe zien jullie dat dan? dat ik stijf zit??, ik ben bezig met een foto van opzij, , k kan m dus elk moment plaatsen

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 11:17

heb eindelijk een foto:
Afbeelding

Fritsiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:18

Ik vind dat je netjes zit.
Alleen moet je hier op deze foto je hakken uitdrukken.

Veder loopt je paard netjes!!!

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 11:28

owkee, thanks! k zal t probere, k vind t altijd wel moeilijk tijdens t doorzitten

M59

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:31

Hollybolly schreef:
heb eindelijk een foto:
Afbeelding

HAkken iets meer uitdrukken, en het lijkt net of je je handen vast zet op het zadel. Maar voor de rest ziet het er best okee uit.

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 12:19

lijkt inderdaad wel zo jah, maar ik heb ze boven haar schoft, iets voor het zadel... loopt ze trouwens op de voorhand? ik heb haar wel getraind op de achterhand en volgens mij gaat ze aardig, maar wat vinden jullie?

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 12:28

je kan niet zo van 2 foto's zien of je goed rijdt. ik denk dat je gewoon iemand moet vinden die les geeft, die kan meteen zeggen of je wel of niet goed zit, en of je paard goed loopt enzovoort, en dan gaat die onzekerheid ook weg, omdat de meeste (goede) lesgevers meteen zeggen wanneer je het goed doet of wanneer je het niet goed doet.
doeii

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 18:39

t was mijn bedoeling, om de ergste fouten die ik eventueel zou hebben weg te werken, bijvoorbeeld mijn voeten of mijn bovenlijf, handen enzovoort, gewoon tips, ik snap wel dat degene die je les geeft het beter kan zien.

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:40

misschien een les nemen?

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 18:50

1e foto vind ik netjes! maar de 2e foto moet je je handen hoger houden & hakkenuitdrukken maar verder is het goed hoor

Nannes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:07

Hollybolly schreef:
hoe zien jullie dat dan? dat ik stijf zit??, ik ben bezig met een foto van opzij, , k kan m dus elk moment plaatsen

dat is gewoon de indruk die je krijg, maar op de 2e foto vind ik het wel weer meevallen. Aan een filmpje is het misschien wat makkelijker te zien.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:12

Jah ik zou ook les nemen, want als je niet weet hoe je paard goed aan de moet lopen, (grof gezegd) pruts je maar dan maar wat aan Ik vind het er best goed uitzien.. veel plezier.. lekker kleurtje heeft je paard zeg

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 00:07

ik heb 4 jaar op de manege gereden, daarna zelf begonnen met mijn paard, omdat ik alleen op zaterdag een les kan nemen en op zaterdag bij mijn club geen lessen voor paarden zijn, heb ik geen les meer. ik heb toen enkele privelessen gehad van een goede instructrice, (Z niveau) en ze kan super goed dingen uitleggen, het ging heel goed, maar omdat de lessen best aan de prijs waren half uur voor 15 euro, heb ik er niet veel gehad. nu heb ik pas te horen gekregen dat er weer lessen voor paarden komen op de zaterdag. Maar nu ga k niet op les, want mijn merrie is 6 maanden drachtig en met dat slechte weer is het een beetje zonde van het geld. Zodra ze bevallen is ga ik naar les. Ik wilde dus gewoon even weten of de houding op mijn foto een beetje goed was, en dat ik niet zo erg voor banketstaaf zou staan als ik straks weer op les ga.

een film is helaas niet mogelijk, we hebben onze camera vorig jaar weg moeten doen, omdat hij niet meer gemaakt kon worden, was te oud, we gaan wel een nieuwe kopen maar de datum daarvan is onbekend. filmpjes komen er wel ooit, maar niet nu meer.

@nikki_jimmie, lekker kleurtje he! megeling zomerwinter vacht.

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 23:40

....

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 08:13

Oké.. maar in ieder geval, je kan toch ook misschien een vriendin of iets dergelijks (die er wat meer verstand van heeft) vragen of zij je wijst op je "min-puntjes" Verder jah mijn paard lijkt net zo'n donzige teddy beer echt hylarisch Maar goed, veel plezier

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 16:33

ik zie wel, niemand heeft in de omgeving, die ik ken echt een beetje verstand van paarden, ik dacht dat jullie het misschien zouden kunnen zien of ik met mijn houding wel goed zit, niet te ver naar achteren en dat soort dingen.....
noujah, in ieder geval bedankt