Bedankt voor alle reacties! En ja zeewier en olie werkt echt!!!
Al geef ik het Baily niet (ze is al een half jaartje sebetical vergeef me als de spelling onjuist is) omdat ze het niet nodig heeft. Over haar hoef je maar te blazen en ze glimt als een spiegeltje!
Maaiikii schreef:Mooii setje!
Ziet er netjes uit hoor, en je paard glimt als een snottebel!

Hahaha, erg leuke opmerking die houden we erin!
Muislover schreef:Mooie paardjes zeg
jammer dat de foto's bewogen zijn
:D
Ja, ik vond het ook erg jammer, maja het werd al wat donker en de fotografe is ook niet zooo proffesioneel, maar ik was allang blij dat ze het wilde doen. Ik houd van fotografie en heb me er ook in verdiept vandaar dat mijn foto's wat beter zijn van mijn andere topic.
JesS_OsCar schreef:poeh! ik vind het echt leuke foto's hoor !
@ Diana_Mabel: Waarom vind je het gek bij dressuur paarden??? Ik vind het juist bij dressuur paarden leuk staan.. (het is niet als aanval bedoelt hoor:))
Ik vind het ook gaaf! ik denk helemaal niet aan poloteam als ik het zie, maar gewoon lekker vlot en sportief!
Als je er dieper over nadenkt is het wel raar.
Net een beetje of je een T-shirt draagt met erop I Love de Islam en je bent christelijk (niet discriminerend bedoeld hoor).
BasjeGuwrl schreef:Dat dekje is zó gaaf
Is Baily iets van Volbloed ofzo?
Your absolutly correct!!!
Ze heeft KWPN papieren maar ze is om precies te zijn %77,5 Engeld Volbloed. Dus eigenlijk geen kwpnertje meer te noemen.
mOmmii schreef:Je setje is kéi cool!!
Het ziet er erg netjes uit, let wel op je "spastische" handje
Die frontriem van Baily is heel erg mooi!! Welk merk is het?
Ja, ik moet echt op het beruchte handje letten, want ik zie m op meer foto's spontaan omhoog zweven!
Ach heb al een tijdje geen les gehad en merk meteen dat me houding toch wat achteruit is gegaan gelukkig word ik zaterdag weer gedrilt!
En het frontriempje is merkloos geloof ik. Heb het gewoon op internet besteld bij een E-shop voor friese paarden, hahaha.
SarahJ schreef:Ziet er leuk uit .
Ook je merrie ziet er goed uit. En zo kort in haar vacht nog !
Het is een volbloedje, die komen nooit echt dik in hun vacht.
Marijke82 schreef:Je hebt echt 2 kanjers van paarden Danielle
Wees maar trots op ze!
Ben ook echt super benieuwd naar je toekomstige veulen
He Marijke!
Ook ff in mijn topic over mijn eigen paardjes gespiekt?
Ik ben ook super trots op het span!!
En als het veulentje er is zal ik je een fotootje pben, maar t duurt nog wel erg lang helaas door de miskraam van dit jaar...