) maakten veel lawaai en hun kids waren aan het krijsen en mn bak was op sommige stukken glad door de modder...dus dat beloofde al weinig goeds, en idd het was 10x nix gisterkijk en huiver

we begonnen al gespannen door de buren zn lawaai
plassen stampen
maar daar werd ie niet beter van

paar rondjes later(bjorn was nml wis gaan aaien ipv foto's maken haha)
oke ik moet NIET vastpakken
ook niet als hij wegschietdus ik liet meteen maar los(maar ik kijk nog ZO pissed haha)
chagie draf
zit voor geen meter(had gruwelijke rugpijn) maar binnenhand los en jahoor hij doet t weer zoals t moet
heb toen tot 10 geteld, rustig verder gereden met veel been en losse binnehand en jahoor hij doet het weer goed

meteen ff belonen
buigt in met losse linkerhand(hij hield links gruweijk vast, was echt stug) toen alles losgegooid en uitgestapt
maar naja t is duidelijk te zien dat ik dus echt niet moet terugwerken met mn hand anders doet ie achter nix meer, zelfs als hij wegrend en gaat drammen moet ik toch echt loslaten
verwacht flink wat kritiek op bovenstaande foto's maar nouja het kan niet altijd goed gaan, en na 20 min. rijden was het opgelost en was hij er 100% doorheen
VANDAAG
op verzoek van yvon het rose dekje met zilveren randje

losstappen
eerste galopje
rustig drafje
iets oppakken
hij plakte aan mn been dus ik heb hem even duidelijk gemaakt dat we dat niet doen, vandaar zn chagie hoofd erbij, maar lopen deed ie! wel meteen beloond erna natuurlijk

het glibberige stukje van de bak

volte sluiten in galop
toen vond ik het genoeg geweest hij was er goed doorheen, goed aan mn been, gelijke druk op 2 teugels, niets meer te klagen dus!
daarna ging yvon er nog op: viewtopic.php?f=10&t=487242&hilit=
morgen, woensdag&donderdag gaan we lekker het bos in
dat zal hem ook goed doen! 
heb hem eigenlijk altijd wel op