Ik weet dat Kim soms iets te diep loopt maar dat komt omdat ik met bijzetters rij. Normaal rij ik met halsverlengers maar eens wat anders proberen moet ook
Maar zodat ik dan met hulpen rij probeer ik dat ze ook zonder iets gewoon rond of aan de teugel gaat lopen
Commentaar mag mits opbouwend! De eerste foto's zijn van mij en de laatste zijn van me vriendin op June! Voor June's doen liep ze heel ontspannen en rustig...
Ik heb geen foto's van het inrijden maar ik kan jullie verzekeren dat we dat wel hebben gedaan! Oja: Cap is eigen keuze! Buiten hebben we wel altijd een cap op maar in de bak niet!Goed hier komen de foto's:
Inzetje in de volte
Het lijkt alsof me benen heel erg naar voren lagen maar dat viel wel mee, me handen zijn zo hoog omdat ik zo moet spelen want ze moet haar borst meenemen
Deze vindt ik zelf heel stoer en mooi
De reden van me handen weten jullie maar voor de rest kan ik niet iets fouts vinden
Deze vindt ik heel mooi
Me zit vindt ik er zelf stukken vooruit op gegaan zijn! Hier probeer ik haar aan de teugel te rijden + stelling naar links te krijgen
Dit is echt z'n Andalusier immitatie
O nee die kop van mij
Volgens mij wou ik hier inzetting volte
Hier loopt ze netjes
Alleen het lijkt net alsof ze met haar voorbeen sleept, maar dit is niet zo hoor
Inzetting wijken
Stukje wijken
Wijken
Achterbenen nam ze netjes mee
Weer een stukje wijken
Beginselen Traver
Wilde niet echt lukken vandaag hoewel ze het wel een paar pasjes netjes deed
Inzet volte
Echt heel netjes gestrekt
Galopje Links
Galopje rechts
Nina & June even poseren