Kim + June @ Work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_

Kim + June @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 19:07

Ja!! Vandaag weer foto's gemaakt van het rijden Ik weet dat Kim soms iets te diep loopt maar dat komt omdat ik met bijzetters rij. Normaal rij ik met halsverlengers maar eens wat anders proberen moet ook Maar zodat ik dan met hulpen rij probeer ik dat ze ook zonder iets gewoon rond of aan de teugel gaat lopen Commentaar mag mits opbouwend! De eerste foto's zijn van mij en de laatste zijn van me vriendin op June! Voor June's doen liep ze heel ontspannen en rustig... Ik heb geen foto's van het inrijden maar ik kan jullie verzekeren dat we dat wel hebben gedaan! Oja: Cap is eigen keuze! Buiten hebben we wel altijd een cap op maar in de bak niet!
Goed hier komen de foto's:
Afbeelding
Inzetje in de volte Het lijkt alsof me benen heel erg naar voren lagen maar dat viel wel mee, me handen zijn zo hoog omdat ik zo moet spelen want ze moet haar borst meenemen
Afbeelding
Deze vindt ik zelf heel stoer en mooi De reden van me handen weten jullie maar voor de rest kan ik niet iets fouts vinden
Afbeelding
Deze vindt ik heel mooi Me zit vindt ik er zelf stukken vooruit op gegaan zijn! Hier probeer ik haar aan de teugel te rijden + stelling naar links te krijgen Dit is echt z'n Andalusier immitatie
Afbeelding
O nee die kop van mij Volgens mij wou ik hier inzetting volte
Afbeelding
Hier loopt ze netjes Alleen het lijkt net alsof ze met haar voorbeen sleept, maar dit is niet zo hoor
Afbeelding
Inzetting wijken
Afbeelding
Stukje wijken
Afbeelding
Wijken Achterbenen nam ze netjes mee
Afbeelding
Weer een stukje wijken
Afbeelding
Beginselen Traver Wilde niet echt lukken vandaag hoewel ze het wel een paar pasjes netjes deed
Afbeelding
Inzet volte Echt heel netjes gestrekt
Afbeelding
Galopje Links
Afbeelding
Galopje rechts
Afbeelding
Nina & June even poseren
Afbeelding
Volgens mij zocht ze geld Nee heb geen idee wat ze hier aan het doen zijn
Afbeelding
Stuke doorzitten(Op de achtergrond Die kippen op de berg )
Afbeelding
Deze vindt ik persoonlijk heel mooi gelukt
Afbeelding
Stukje strekken
Afbeelding
Voorbereiden tot galop
Afbeelding
Wijken
Afbeelding
Mooie actie
Afbeelding
Galopje links
Afbeelding
Netjes poseren
Dit waren de rij foto's Bij ITP zet ik de overige foto's Van de 'MienmeutenClub' Als ik die heb zet ik de url wel heel even hier Maar wat vinden jullie van onze rijkunsten? Commentaar mag mits opbouwend
Naja ik hoor het wel!
doei doei

Cynn
Fotograaf

Re: Kim + June @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:16

Ik vind het netjes Beter dan mij
En je gaat inderdaad steeds beter met Kim Enne, Nina en Juna gaan ook goed Ik heb alle foto's opgeslagen hoor Lucy
En Polly begint ook nagefeelijk te worden, en als ik haar binnenkort aan de teugel kan rijden maak ik daar ook weer foto's van

Lucy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 19:22

Moet je doen Verheug me er nu al op
Maar effe voor iedereen:
In me onderschrift staat de url naar me topic in ITP

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:30

Leuke pony.

Maar wat een zware bak
Ik vind het er alleen niet echt ontspannen uit zien.... Vooral met het wijken moet je wel recht op blijven zitten!

Flyinghorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:40

Pippy schreef:
Leuke pony.

Maar wat een zware bak

Dit was ook het eerste wat ik dacht..
Maar ik moet wel zeggen dat het hele mooie pony's zijn..

Lucy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 19:41

Pippy schreef:
Leuke pony.

Maar wat een zware bak
Ik vind het er alleen niet echt ontspannen uit zien.... Vooral met het wijken moet je wel recht op blijven zitten!

van wie? wat met mij: ja weet ik Ik ben aan het oefenen en meestal als ik wijk dan zit ik op een paard die al geef je maar een beetje stelling gaat hij al wijken En de bak is net gebouwd maar hij is een stuk lichter geworden sinds eerst hoor nog een paar keer regen en hij rijdt echt lekker
Flyinghorses schreef:
Dit was ook het eerste wat ik dacht..
Maar ik moet wel zeggen dat het hele mooie pony's zijn..

dankje over die bak staat hier boven

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:48

ik vind het er totaal niet onspannen uit zien. Vooral de foto die jij een "andalusier imitatie" vindt vind ik er erg onvriendelijk uitzien

Lucy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 20:01

FuRyoMaRLoeS schreef:
ik vind het er totaal niet onspannen uit zien. Vooral de foto die jij een "andalusier imitatie" vindt vind ik er erg onvriendelijk uitzien

Kijk dat vindt jij maar jij weet niet hoe ze voelde toen ik erop zat, en ze zat echt ontspannen maar ik zal proberen het wat beter te doen

Arvensis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:22

mooie foto's hoor
maar ligt het aan mij of heb je met het wijken de stelling verkeerd??
mij word namelijk geleerd dat met wijken, de binnenteugel van de hals en buitenteugel tegen de hals, en jullie hebben het precies andersom.
maar waarom rijd je met bijzet? of heb ik daar nu weer over heen gelezen ??
Verder leuke paardjes

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:55

leuke pony!!
allleen heb ik het niet zo op dat spelen..
een beetje kneepjes geven is niet erg maar aan de houding van je handen te zien zaag je meer..

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:04

Nette foto's Alleen 'hoezo je zit scheef?'

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:10

ik vind t er niet echt ontspanne uitzien..
wrom rijd je met bijzet?
dat snap ik ook niet echt...
t wijke verkeerde kant stelling volgens mij hoor je stelling naar binnen te hebben maar goed..

Lein_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:17

Ehm..Toen ik de eerste paar zag dacht ik: Leuke pony, meisje zit er heel netjes op.. !
En toen kwam het wijken.. Pony neemt (vind ik..) zijn/haar achterhand níet goed mee, je benen hou je dan ook niet meer lang en op zijn plaats. Je kunt dan bijv. beter een tikje op zn kont geven dat 'ie oplet en wel zijn achterhand meeneemt. Handen dan ook niet zo ver uit elkaar zetten. Verder ziet het er netjes uit hoor, leuke pony wel:j.

Niet banketstaaf bedoelt trouwens, gewoon bedoelt als tips.

liesje1986

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:35

Ik vind het er ook niet echt lekker uitzien, zou toch je handen iets lager en bij het wijken wat dichter bij elkaar zien. Verder denk ik dat het nog niet echt nuttig is om met travers bezig te zijn, ga je beestje eerst maar eens lekker ontspannen over zn rug rijden... enne sorry dat ik het zeg, maar ik ergerde me een beetje aan het commentaar dat je bij iedere foto zet, alsof je bang bent dat mensen commentaar gaan leveren...

Lotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:43

Hmm..gewoon enkele tips (de bak ligt inderdaad zwaar,mar dat heb je uitgelegt dus geen probleem)

-Je handen lager houden en stil bij de schoft..zoals je nu rijd heb je ze iets te hoog ,vooral bij het "wijken"

-Wat je doet op de foto's noem ik geen wijken..ik zou hier ook niet alleen aan beginnen maar lessen voor nemen (weet niet of je dat doet of niet) je geeft je paardje de verkeerde stelling,achterhand is niet mee,je gaat zelf scheef zitten en je been gaat van het paard af niet zoals het hoort dus

-waarom rijd je met bijzet? vind het er zo beetje gespannen uitzien

Dit is niet banketstaaf bedoelt,gewoon enkele tips =)

Lucy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 22:48

jaah snap het allemaal al hoor ik zal zeker wat gaan doen met de tips en ik snap echt wel dat sommige gewoon proberen te helpen maar ik weet niet of ik het erbij had gezet maar de reden dat ik met bijzet rij is dat ik me halsverlengers even aan me vriendin had gegeven maar rij meestal met losse halsverlengers je kan ze dan als ze haar hoofd omhoog heeft nog een meter uitmekaar trekken(als voorbeeld hoort ) en dat ik bij elke foto commentaar op geeft is gewoon omdat ik dat zelf makkelijker vindt en over me handen te hoog: moet ik volgens me instructrice doen omdat Kim haar borst mee moet nemen en over dat wijken: had ik volgens mij al gezegt maar daar hebben we les mee maar volgens mij heb ik wel goede stelling maar kan ik ook verkeerd hebben hoor maar ik zaag echt niet let ik altijd op en als ik voel dat ik zaag geeef ik haar even lange teugel en stap ik even en pak het daarna weer op
owja en alle complimenten over de pony's: echt heel bedankt daar voor zijn we echt reuze blij mee
maar ik geloof dat ik zo wel een beetje alles heb gehad? Als er meer is zeg met maar maar ik ga echt proberen er wat aan te doen alle tips enz. zal ik gaan gebruiken

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 12:09

Het gaat niet om de stelling met het wijken, het gaat erom dat hij goed zn achterhand meeneemt, als hij dat heeft komt de stelling vanzelf.

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 12:24

uhm.. sorry ik vind het er niet echt goed uitzien.. Hele leuke paardjes hoor, maar wat een zware bak en ik vind het er toch een beetje onvriendelijk uitzien. Je pony heeft met het wijken ook veel te veel stelling. Probeer hem ook niet al te veel met je teugels opzij te trekken, maar gewoon heeeel iets je been naar achter leggen ( doe je ook wel beetje te veel) en dan zonder dat het lijkt dat je scheef zit, je gewicht verplaatsen. Dan gaat je pony goed opzij Echt niet boos bedoeld hoor gewoon tips