Violin (3 jr.) @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

renskek

Violin (3 jr.) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 16:06

Vandaag had ik mijn moeder even gestrikt om foto's van mij en Violin te maken. Het rijden ging eigenlijk best wel goed en ik heb ook nog even gesprongen, maar hier zijn alle foto's van mislukt

Hier de foto's!

Eerst even een beetje instappen
Afbeelding

Rustig drafje
Afbeelding

Draven, val zelf wel een beetje ver naar voren..
Afbeelding

De galopfoto's waren steeds op het verkeerde moment genomen, dit was nog de leukste
Afbeelding

Een foto van onze stoere shet kan natuurlijk niet ontbreken
Afbeelding

En de laatste alweer, Onze 'stoere' jack Snorrie
Afbeelding

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden. Je mag overal commentaar op hebben, als je er maar rekening mee houdt, dat het paard pas 3 jaar is

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:10

Leuke foto's Je zit inderdaad wat naar voren, en ik heb het idee dat je paard iets achter de teugel loopt. Misschien ook je beugels iets langer? Die shet is ook erg leuk

Jessicoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:11

ik ben het wel met shaartjuh eens.. loopt iets achter de noodlijn.. maar ziet er verder netjes uit

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:12

ziet er goed uit voor een 3-jarige, vrij volwassen paard ook, niet zo erg baby nog! alleen foto 3: lijkt alsof hij heel erg de buitenschouder inloopt->waardoor hij ook een vals knikje krijgt, let daarop(kan ook momentopname zijn, dat weet ik natuurlijk niet)
@shaartjuh: springzadel! ze ging ook springen dus, en achter de teugel: vind ik wel meevallen, vind het juist fijn als een jong paard iets dieper loopt, anders gaat ie de rug zo strak houden, zeker als tie nog zo jong is het dan beter om m er iets meer doorheen te houden.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 16:15

@shaartjuh en JesS_OsCar: Ja hij loopt idd wel achter de loodlijn, want hij geeft heel makkelijk na. en over de beugels -> Dit is mijn springzadel en daar heb ik mijn beugels altijd gewoon op springmaat, aangezien ik ook nog ging springen Bedankt voor jullie reactie!

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 16:17

@Missmiekie: haha je was me net iets voor. Hij loopt idd soms over de buitenschouder weg, maar het is al een stuk verbeterd. Ik ben het ook wel met je eens over die opmerking van dat diepe lopen

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:19

renskek schreef:
@Missmiekie: haha je was me net iets voor. Hij loopt idd soms over de buitenschouder weg, maar het is al een stuk verbeterd. Ik ben het ook wel met je eens over die opmerking van dat diepe lopen

das mooi

onley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:20

mooi paard je zit indd iets naar voren dat probleem heb ik ook probeer voor je te kijken dat helpt enorm
en je paard ik zou zegen probeer haar nog wta meer naar onderen te komen, lang en laag en voorwaarts houden je paard is nog jong en hoeft nog niet zo opgericht te lopen dus ik zou zegen lekker lopen laten ziet er ontspannen uit

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:38

Lijkt veel ouder dan 3! Ik weet niet.. ik vind het er niet zo lekker uit zien.. niet erg ontspannen, en ik zou ook nog niet met zo'n jong beestje zo diep rijden, omdat ze nog nooit zo jong zulke sterke spieren hebben, ik zou eerder lekker laag gaan rijden met het neusje eruit, zal die veel fijner van gaan lopen
veel succes verder met hem

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 18:52

@sammie_44: mm... ik had zo'n reactie nooit verwacht. Violin is het meest ontspannen paard dat ik ken. Mijn moeder zei vandaag nog: Zelfs in de stap blubberen zijn spieren op zijn rug van het ontspannen. maar misschien ziet het er op de foto's wel wat anders uit!

Javayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 20:46

Ziet er goed uit! Leuk paardje. Ben het wel met sammie_44 eens: mijn 3-jarige rij ik wat lager met z'n neusje eruit. Maar als jou paardje zoals je zegt lekker ontspannen loopt zo, zou ik lekker zo doorgaan!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:45

Heej Rens,
Leukerd is het hoor! Lekker stevig al!
Tsjaa.. volgens mij is al het commentaar al gegeven, rechtopzitten dus Feel the Anky inside
Volgende keer wil ik wel springfoto's zien hoor!
xxx Vief

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:54

Leuk beest hoor. Erg volwassen idd al! Ze loopt erg rond, kan helemaal geen kwaad zolang ze maar niet achter de teugel komt (en daar ben ik bij jonge beesten wel altijd bevreesd voor hehe).
Wat voor een afstamming is het? En hoe lang is ze nu onder het zadel? (ik weet trouwens niet of het een merrie of ruin is, ben maar van ze uitgegaan, gewoon willekeur )

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:35

@Jayajo: Ja ik dnek ook dat je gelijk hebt hoor Je kan nooit vanaf een paar foto's eigelijk zien hoe het er echt uit ziet

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 16:32

@ Venetia: Het is een merrie en de vader is Stravinsky. Ik weet eigenlijk niet hoelang ze zadelmak is. ik denk 5 mnd. dus al best wel een tijdje