Sinds een aantal weken heb ik een nieuw verzorgpaard, genaamd albert
Het is een ontzettende lieverd en ik ben op het moment vooral bezig met aan hem wennen en me op hem instellen. Zo maak ik erg veel buitenritten en heb laatst wat grondwerk gedaan in de bak. Het is dus echt aftasten. Ik ben nu aan het experimenteren met een touwhalster, een stalhalster en helemaal los. Zo heb ik gisteren een stukje los met hem in de bak gereden wat ontzettend goed ging. Alleen het stoppen niet echt, maar goed, na een aantal keer nadrukkelijk vertellen dat ik stil wilde staat ging ook dat prima. Ik rijd nu al gewoon op touwhalster buiten omdat ik echt geen verschil merk tussen touwhalster en bit. Maar goed, hier de foto's, ze zijn trouwens van de afgelopen weken...Op weg naar de bak. Die keer had ik voor het eerst het touwhalster om en heb daar het hoofdstel overheen gedaan, voor de zekerheid, maar die teugels heb ik niet aan hoeven raken...
eerst wat loswerken
zo hoort het dus niet, maar goed, ik gaf een te heftige hulp.. dat heb ik nu wel afgeleerd
dit is al veel beter
hier loopt tie mooi ontspannen maar de aandacht verslapt wat
dees vind ik wel cool, zijn achterbeen en de mijne... wat ik me alleen afvraag, is hij zo goed gesteld?
zoek de schuine lijnen
lijn, ikzelf en zijn achterbeenvoor was een stuk lastiger
en nog even achter het huis (op straat
)in de regen, met touwhalster
z'n lieve koppie
Galopje
en een drafje
whoeshhh
en tot slot zijn lieve koppie nog een keer
Voor de verandering geloof ik
commentaar van harte welkom, je mag 10 bladzijdes doorzeikn over hetzelfde, cap is eigen keus
Hoe oud is hij?