pony @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aischaaa

pony @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 17:57

we waren vandaag aan het rijden en we dachten laten we een paar springfoto's maken we waren al bijna 3 kwartier aan het rijden maar daar geen foto's van

Afbeelding
aischa en ik

Afbeelding
weer aischa en ik volgens mij de zelfde sprong

Afbeelding
kimberly en sheba

Afbeelding
charfield en maudJe

we hebben natuurlijk zelf een aantal op merkingen over onze houding maar omdat kimberly en maud zelf niet op bokt zitten dus er niets over kunnen zeggen ga ik ook niet mijn punten opnoemen is niet zo eerlijk vind ik
groetjes loes

Meryl_S

Re: pony @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:02

leuke pony's
commentaar op de houding geef ik meestal niet,
dus nu ook niet!

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:02

leuke foto's
bij de 1e foto handen wel ver naar voren maar leiver dat dan dat je je paard tegenwerkt. (en denk aan kapstokken )
3e foto is ook goed met de handen..
4e mag iets meer met de handen naar voren..Het lijkt wel alsof ze zichzelf in balans wil houden dmv de teugels

verder ziet het er wel leuk uit

xxx

Perzik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:08

leuke pony's

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:41

Wil even zeggen dat je niet genoeg een holle rug trekt, maar dat het hele plaatje er wel goed uitziet, behalve de uitgedraaide voet. Je mag zeker je kleine teen hoger hebben en je voet iets uitdraaien, maar niet zover dat de achterkant van je laars tegen het paard zit. Je onderbeen moet gewoon ana het paard blijven.
Ik vind dat je handen best daar mogen zijn in die fase van de sprong. Je moet ze, door de korte teugels, of richting oren van het paard brengen (wat jij doet) of langs de hals naar beneden en richting paardenmond, waar ze belanden in de volgende fase als ik het zo zie.
Ik wil ook nog even zeggen dat je keurig voor je uit kijkt...

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:44

hihihi wat zullen jullie een lol gehad hebben

dat je houding niet goed is.......... kan ik niet anders dan mee eens zijn maar jullie zitten de dieren niet in de weg, en dat is al een heel best iets :D

aischaaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 18:50

hahaha dank je wel voor jullie commentaar we hebben zeker lol gehad we hebben eigelijk altijd lol op onze stal maar ja dat moet ook wel he ze staan met ze alle op de zelfde stal alleen mijn pony staat 3 huizen verder maar ja wij zijn gewoon een