Nu aan de resulaten was het nie te zien (dressuur + springen uitsluiting) maar het voelde al een stuk beter dan vorig jaar, en dat is toch wat telt... niet ?
Misschien kleine inleiding: Rij op Plash, NF-pony, 10 jaar oud (als ik me niet vergis) en rij sinds kort een jaar op haar...
Bij het inrijden ging het allemaal heel goed, rustig, liep goed vlot, mooi aan teugel, reageerde perfect op m'n benen (was ik al heel verwonderd van
) maar toen we in de ring kwamen, omplofte de bom... Ik kreeg haar echt nie kalm, ze reageerde niet meer op m'n benen en zelfs niet op m'n stem. Bijgevolg dat ik er dus vanaf lag, toch maar proef uitgereden en groot applaus van het publiek en m'n lesgeefster (heb nog nooit iemand zo vaak achter elkaar horen zeggen: 'Heel sportief Anke!
)Namiddag springen... Eerst 40 voor parcourverkenning, liep echt voor geen meter. Tweede poging bij de 60 en dat ging wel super, maar 1 balkje
geen barage maar ik heel blij en fier op Plash dat ze dan toch uiteindelijk naar me luisterde *whoei*Als slot nog verkleedparade waar we 2e werden
Dus volgende jaar ga ik voor de eerste plaats
Genoeg gebabbeld, hier de foto's:

Inrijden, héél ontspannen ^^

Door een S van hand veranderen (m'n ellebogen meer plooien en m'n clownvoetjes
)
5 Seconden stilstaan (onzettend gespannen, en ik niet alleen)

Bochtje
(niet naar de grond kijken en voeten AGAIN !)
Rechte (haha mijn hoofd en tsja > voeten < *schaam*)

Oxer (oei teugels, handen EN voeten)

Verkleedparade (kleine Jody, Stoere RidderES An
en Jonkvrouw Anke op Viron)Dat waren ze, brandt maar los...
P.S: op m'n voeten wordt echt wel gewerkt