Verena en Verena@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Verena

Verena en Verena@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 21:33

Halllo,

Hier de eerste foto's van Verena thuis!! Ze is na een week of 3, 4 weer thuis en nu heb ik er zaterdag voor het eerst als eerste en enigste op gereden! Kei spannend natuurlijk en een beetje schrik wat ze zou doen. Ze had namelijk alweer bijna een week stil gestaan omdat ik niet wist dat ze thuis was

Maar ja.....hier dus de eerste picture's, ik heb zondag voor het eerst les gehad en neem nou om de anderse week les, want tja het paardje moet veel leren maare ik ook nog ben ik bang!

Eerst maar es een stapje
Afbeelding

En daarna een drafje
Afbeelding

Afbeelding

Ik weet dat ik nog veel aan mijn houding moet doen, maar ik doe mijn best!! Ik heb al één stap in de goede richting, ik draag een cap tijdens het rijden! en vind hem nog niet eens zo slecht staan!!

Patty14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 21:37

Tenen naar binnen Erg leuk paardje heb je! Suc6 verder nog.

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 21:39

leuke foto's leuk paard. Ik zou als ik jou was (zoals ik de foto's bekijk) iets minder met je handen doen en meer de achter kant er onder werken. Als de achterhand er onder komt, dan gaat de rest bijna vanzelf.
goed recht op zitten
hakken uitdrukken en tenen naar binnen
armen naast je lichaam laten hangen en je onder arm en handen in een rechte lijn naar het bit.
handen recht op houden en naar voren kijken

succes verder!

Verena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 21:44

Dank je, ik ben er ook veel mee bezig daarom neem ik nu ook les, ook de foto's helpen mij om te zien wat ik kan verbeteren maar was ook kei gespannen, zondags ging het al een stuk beter!

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 20:31

Hey Vereen, ziet er goed uit hoor! Enneh ik ken je en zie de spanning ervan af stralen Maar over een week of wat weet je niet beter hoor! Het gaat nu al elke keer een stukje beter en dat is duidelijk te zien!

Verena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 09:59

Dankje Daantje!!! je hebt gister gezien dat het al een stukje beter gaat en al doende leert men toch

Nu alleen nog een zadel die geen pijn doet aan mijn benen