ik op mijn eigen pony en wemkelover op de fries van mijn moeder
was vet leip
hier wat foto's we zitten er soms wat scheef op maar dat valt in het echt best meej
groetjes ons
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik op mijn eigen pony en wemkelover op de fries van mijn moeder
was vet leip
hier wat foto's we zitten er soms wat scheef op maar dat valt in het echt best meej
MarIsZa schreef:Leuke foto's,![]()
Maarre.. waarom draagt dat meisje op die Fries sporen? Rijdt ze echt zo goed ofzo?![]()

Vind die fries niet zo veel aan
Komt omdat ik sowieso niet erg van friezen onder het zadel hou.. Maar je draagt toch geen sporen omdat iemand zei dat je dat maar moest doen??
Of ben ik nou gek
sammie_44 schreef:Dat meisje op die vos rijdt hem heel netjesVind die fries niet zo veel aan
Komt omdat ik sowieso niet erg van friezen onder het zadel hou.. Maar je draagt toch geen sporen omdat iemand zei dat je dat maar moest doen??
Of ben ik nou gek
![]()
Maar leuke foto's verder!
mirarocky schreef:is dat niet gevaarlijk dat ze nog niet uitgegleden zijn.onze bak is ook ongeveeer wel eens zo nat maar om er dan in te gaan rijden dan ga ik altijd longeren maarjullie hebben ook een veel grotere bak
Maar daar hadden deze volgens mij niet zo moeite mee. 
wat maakt het nou uit als zij met sporen rijd .wemkelover schreef:MarIsZa schreef:Leuke foto's,![]()
Maarre.. waarom draagt dat meisje op die Fries sporen? Rijdt ze echt zo goed ofzo?![]()
Daarvoor draag je normaal gesproken geen sporen hoor !! Ik draag die omdat de moeder van solerolover zei dat het verstandig was omdat ik met me dunne beentjes er niet doorkom.