Erg spannend vond ik dat, want Timber is ten 1e énorm (in mijn ogen dan) en hij is altijd erg netjes gereden. Eigenlijk rijden alleen Stef zelf en haar (en mijn) instructrice erop. Ik zelf ben niet zo'n handige goede ruiter, dus ik was eigenlijk bang dat ik te lomp voor hem zou rijden of hem vast zou rijden of wat dan ook, maar dat viel gelukkig mee.
Het was echt supergaaf om op Timber te rijden. Dit was voor 't eerst dat ik heb mogen ervaren hoe het is om op een paard te rijden dat ècht helemaal goed aan de hulpen staat.
In eerste instantie gaf ik teveel been in draf, Timber snapte er even en ging over in een galopje. Daarna leerde ik beter doseren en ging het wel oké.
Het was echt superleuk, heb superlekker gereden. Ik vond 't echt supertof en weet nu waar ik naartoe moet werken
(misschien dat ik Pats over 10 jaar ofzo eens zo voor elkaar krijg
)Komen de foto's

Oja, Timber is nu 5, loopt M2 (bijna Z1) en dit is hem met zijn baasje aan het werk: viewtopic.php?f=10&t=468705&hilit=

Bijna hetzelfde als de eigenaar zelf! 6e foto ziet er echt heel goed uit! Veel succes met je eigen 
Noem mijn volgende paard ook maar Timber denk ik (grapje).