De fotos zijn allemaal een beetje vanuit een vreemde hoek genomen .. Daardoor is het ook niet super duidelijk te zien wat fout of goed gaat .. Zoals je zelf al zegt moet je veel aan je handen werken .. Niet breed zetten, dragen, rechtop houden Ook ziet het er af en toe een beetje onderuitgezakt uit, net alsof je op school in een saaie les zit Wel lief paardje zo te zien
Waslijntjes weet ik, de eigenaresse rijdt ook zo en ze heeft een vrij scherp bitje in EN is heel gevoelig in haar mond. Ik snap de combinatie ook niet zo, maar heb al een minder scherp bitje aan dr hoofdstel gehangen. Dus zit liever niet te veel aan haar mond, ook omdat mijn handen nog niet 'goed zitten'. Bedankt voor je commentaar, ik ga proberen er wat mee te doen!
Tips over je houding staan hierboven al. Je komt met lichtrijden wel erg ver uit je zadel, je hoeft maar een klein stukje omhoog en dan weer terug. Zo hou je meteen meer contact met je paard. Het ziet er wel vriendelijk en ontspannen uit, dus jullie komen er wel!