http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=471773

Op sommige foto's is me houding raar, maar ik ben ermee bezig dat te veranderen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mag jij van je ouders zonder cap rijden?

Muislover schreef:Leuke pony zeg..
Probeer je teugels wat korter te nemen en je hakken uit te drukken, misschien je beugels een gaatje langer doen.
Verder heb je je zweepje verkeerd beet, hij ligt op de hals van de ponyEn waar is je cap
mag jij van je ouders zonder cap rijden?
Succes verder
miek140 schreef:Muislover schreef:Leuke pony zeg..
Probeer je teugels wat korter te nemen en je hakken uit te drukken, misschien je beugels een gaatje langer doen.
Verder heb je je zweepje verkeerd beet, hij ligt op de hals van de pony
En waar is je capmag jij van je ouders zonder cap rijden?
Succes verder
Ik heb wel altijd geleerd om mijn zweepje op die manier vast te houden
Jessiii schreef:waar staat die funny???
enne ben jj er niet een beetjuh groot voor??
enne ben jj er niet een beetjuh groot voor??
Kris25 schreef:Leuke pony hoor! Vraag me alleen wel af waarom hij op alle foto's zijn oren naar achter heeft. En steeds met zijn staart zwiept. Het ziet eruit alsof pony het helemaal niet leuk vind.
Muislover schreef:Leuke pony zeg..
Verder heb je je zweepje verkeerd beet, hij ligt op de hals van de pony
En waar is je capmag jij van je ouders zonder cap rijden?
Succes verder
Elena schreef:Kris25 schreef:Leuke pony hoor! Vraag me alleen wel af waarom hij op alle foto's zijn oren naar achter heeft. En steeds met zijn staart zwiept. Het ziet eruit alsof pony het helemaal niet leuk vind.
dat zeggen alle mensen ook tegen mijn pony als ik op haar rjd!![]()
maar als een pony zo de oren heeft, heeft ze de aandacht bij de ruiter, en let dus goed op wat ze doet enzo. toppie