Ik had op advies van mijn lesgeefmens het zadel iets meer naar voren gelegd. Voor het oog zag dat er beter uit maar Luna heeft een vrij brede schouder en was dus al bokkerig met longeren (het zat haar in de weg) Toen ik opstapte was ze 1 bonk spanning en wilde ze wegbokken. Toen ben ik er meteen weer afgestapt en heb het zadel iets naar achteren gelegd. Niets meer aan de hand.
Een volgend bijkomend probleem is dat het zadel wegglijdt...de ene keer erger dan de andere keer maar ik kan er dus echt voor geen meter op zitten. Het hangt steeds hartstikke scheef. Ik kan niet wachten tot ik mijn eigen zadel heb! (nu maar hopen dat dat niet weg glijdt...)
ok, de foto's!:
We zijn nog erg bezig met sturen en voorwaarts blijven in stap, draf vindt ze makkelijker. Ik ben nog steeds degene die het het spannendst vindt, Luna snapt niet waar ik me zo druk om maak....

De bak waar ik in rij is niet ideaal, glad aan de ene kant, mul aan de andere en heel erg ongelijk. Volgend weekend ga ik Luna verhuizen en moeten we iets professioneler aan de slag kunnen! voor geinteresseerden zie www.kickersteyn.nl
nog geld gevonden
je kijkt steeds naar beneden. En probeer nog iets minder je paardje te sturen

je weet maar nooit
. Verder moet je je niet zo druk maken! Luna is een schat van een beestje en doet het hartstikke goed. Tot nu toe heeft ze nog geen stap verkeerd gezet terwijl je erop zit. Een beetje meer vertouwen en jezelf en luna zou op zijn plaats zijn