Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dimple schreef:Om heel eerlijk te zijn.........niet starten.......
Klink wellicht wat hard, maar wanneer je via internet wilt horen hoe je je paard moet rijden.
En ook de keuze maakt om je geld uit te geven aan concours en niet aan les........
Sorry, maar dan denk ik dat je niet helemaal goed bezig bent en de volgorde niet begrepen hebt.

andiamo97 schreef:Dimple schreef:Om heel eerlijk te zijn.........niet starten.......
Klink wellicht wat hard, maar wanneer je via internet wilt horen hoe je je paard moet rijden.
En ook de keuze maakt om je geld uit te geven aan concours en niet aan les........
Sorry, maar dan denk ik dat je niet helemaal goed bezig bent en de volgorde niet begrepen hebt.
Voorlopig vraag ik hier alleen om wat tips. Ik heb al aardig wat lessen achter de rug en dit is de 1e keer dat ik rijtechnisch gezien iets via het internet vraag. Op stal krijg ik genoeg hulp van mensen met meer rijervaring dan mij. Maar meestal als je hier iets plaats krijg je toch wel wat handige tips te horen. En ik zei dat ik op dit moment geen mogelijkheid heb om te lessen omdat mijn eigen instructrice pas bevallen is en er even geen andere oplossing is. Dus jou woorden dat ik de keuze maak om mijn geld uit te geven aan een concours in plaats van aan lessen lijkt me niet helemaal juist. Ik denk niet dat je zo snel je eigen conclusies moet trekken als je het verhaal erom heen niet kent. Ik vraag om een rijtechnische tip en niet hoe ik mijn paard moet rijden. Dus ik denk dat er met mijn volgorde niks mis is.... Verder heb ik dus niks aan je reactie gehad...
Dimple schreef:Dan had je wellicht je vraag wat duidelijker moeten stellen in de eerste instantie.
Het komt namelijk heel erg onervaren over.
Dus mijn excuses als je mijn verhaal verkeerd hebt opgevat, maar ik kon er niks anders van maken n.a.v je vraag.
Kyra schreef:Dimple schreef:Dan had je wellicht je vraag wat duidelijker moeten stellen in de eerste instantie.
Het komt namelijk heel erg onervaren over.
Dus mijn excuses als je mijn verhaal verkeerd hebt opgevat, maar ik kon er niks anders van maken n.a.v je vraag.
Sorry hoor, maar de vraag was duidelijk. Ik zie niet in waarom je hier alle achtergrond redenen eerst moet plaatsen wil je een antwoord kunnen krijgen.
) eventinggirl schreef:alles moet naar mijn mening voorwaarts worden opgelost.. misschien is het een idee om in de tussentijd een andere instructrice te zoeken. verder vind ik het idee van dimple niet eens zo gek, want er zijn al absoluut teveel onervaren mensen op wedstrijd als je het mij vraagt.