Ik deed op Amber mee waar ik tot nu toe nog maar 2 keer een paar hindernisjes mee gesprongen had.
Ik begon met een parcoursje van 60 centimeter in de voorronde:
Amber en ik voor de wedstrijd

BTW: sorry voor de kwaliteit maar t was donker en in een binnenak tja dat wil niet heelerg lukken!
1e hindernis!
Jaja je ziet nog ergens een paardje hoor

Dit was de laatste hindernis en we waren foutloos wat dus betekende dat ik de barrage mocht springen (met nog 16 van de 22 anderen) op 70 cm hoogte en op tijd!!!!!
Aangezien Amber wel makkelijk springt en van zichzelf opzich wel een crossachtige pony is wilde ik ook wel proberen zo hard mogelijk te gaan. Toen Amber na de eerste hindernis opgang kwam ging het ook echt super! Bochtjes afsnijden en over hindernissen vliegen het ging echt lekker en zowel pony als ik haddene cht lol!
Scheur

En na deze laatste hindernis even een spurtje door de finish om hierna de jury voorbij te rijden omdat de pony te enthousiast was geworden en uiteindelijk rechts willen en links gaan zodat ik er voor het publiek ook nog eens bijna af lag
Gelukkig was dit allemaal nar de finish en heb ik netjes afgegroet en waren we weer FOUTLOOS 
Maar er waren nog 10 mensen foutloos in de Barrage dus was het spannend met de prijsuitreiking! De eerste 6 kregen een rozet dus dat is natuurlijk erg leuk!
En het crossen heeft geholpen!! Heb met een tijd van 7 seconden sneller dan nummer 2 GEWONNEN!!!!!!!
Amber en ik met onze prijzen
(penny
)Het was echt geweldig!
Op naar de volgende wedstrijd