Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik vind het echt een fantastisch mooie haflinger.
.
Dan wil ik wel eens weten hoe jullie op je paard zitten hoor
Sfiejj schreef:wow. Je mag je paard wel heeeeel wat losser laten. Ik vind het logisch dat hij er geen zin in heeft.. Bah dat ziet er gewoon eigenlijk zielig uit.. hoe erg hij omhoog springt en zijn koppie naar zijn borst doet. En vergeet niet goed mee te komen boven de sprong
Heb je nog meer foto's? Dan kunnen ze hier zien dat het een moment opname is 

(ook een prut-ruiter he...)
Nikki_jimmy schreef:zo, jij hebt lef, dat op bokt zettenIk vind het echt een fantastisch mooie haflinger.
Dan even het commetaar:
- Je tenen, moet je naar binnen draaien, nu por je fantastisch erg met je sporen in zijn buikje
- Misschien een Galops balkje gebruiken? dat hij goed uitkomt, want dit herken ik wel met mijn eigen kapriolen, maar ook als dát gebeurt probeer een pluk manen vast t e pakken, zodat je paardje tóch wat meer teugel heeft want zo gaat hij het springen niet leuker vinden![]()
- Als het is dat je niet weet hoe je je handen moet doen, dan moet je ongeveer op de helft van de manenkam, een plukje haar in een staart doen, ter herrinering dat je dáár vast moet pakken.. Jij zou 't ook niet fijn vinden als je elke keer in je mond word getrokken
Veel plezier nog
en neem wat springlesjes.. als je begrijpt wat ik bedoel.. pluimpje schreef:ik weet het allemaal, normaal gaat het echt niet zo
maarja hij weigerde eerst en sprong toch ( een reuze noodsprong ) vandaar dat het er zo uitziet.
normaal springt hij wel anders en ga ik beter mee ff foto zonder zadel springen ( kreeg de foto er op een of andere vage reden niet op.
http://
http://groups.msn.com/springding-tkwoes ... url]

.. tjah 2-vwo-ertje he??:P Bombarie schreef:Sjemig dat ziet er echt verschrikkelijk uit! Ik vind het verdomd logisch dat jou paard er geen zin in heeft je hangt hem vet hard in zijn bek, meer pijn kun je 'm niet doen bij 't springen volgensmij. Ga eerst maareens met een halster springen zodat je zelf leert zitten want dit gaat leiden tot problemen.
Alina schreef:Wat stikt Bokt toch van de topruiters he?
Jammer dat de een na de ander hier zulke lieve reacties neerzet...
Aangezien de pony's/paarden van de rest altijd zin hebben, altijd goed lopen en hun ruiters absoluut perfect zijn...
![]()
Knap dat je bent blijven zitten
Ik ken zulke capriolen, de mijne maakt soms ook van die idiote bokkesprongen(ook een prut-ruiter he...)
Ach, soms hebben ze ietsje minder zin dan normaal of worden ze net iets te jolig
Volgende keer weer beter! En plaats je dan ook een foto?