helemaal weer naar het begin...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_Luna

helemaal weer naar het begin...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 18:34

heej allemaal,
ik had mijn verzogpony einderlijk naar een lange tijd, rustig, niet meer schikkerig enz gemaakt.
het is een tijdje goed gegaan en nu ging ik gister op haar rijden en ze is weer helemaal naar het begin dus kan ik weer overnieuw beginnen..

een ander paard bij ons op stal ( een paard van 1.80 ) is altijd heel lief en sukkelig (laat maar zeggen) geweest. Nu is hij ook helemaal wild en als je met je hand omhoog gaat is hij heel bang en zo.. Hij is ook bang voor krukken en andere mensen. De veearts kwam en 6 weken terug was hij nog zo rustig en nu kon de veearts er niets mee.. hij zou haar zowat dooddrukken in de stal had de veearst gezegt... mijn instructrice kan nu ook weer helemaal over nieuw met hem beginnen...

sorry voor dit lange verhaal..
weten jullie miss hoe dit kan komen .. mijn instructrice denkt dat haar paard is geslagen en van mijn verzog pony weten we dat niet..
ze zijn alleen super bang en schikkerig
groetjes van mij

Patty14

Re: helemaal weer naar het begin...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 22:20

Jeetje esther wat rot voor jullie. Foxy is nooit al te makkelijk geweest. Maar je bent hard met haar bezig geweest en nu koet je weer over nieuw beginnen. Hopen dat het snel weer goed komt.