Drie foto's van het loswerken:

En een beetje meer bovenin:

Brand los, maar hoef geen onnozel commentaar
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! 

Je boft echt maar met dat paard! Jullie passen perfect bij elkaar, ben benieuwd hoe het uit gaat pakken

Astragirl schreef:WAT een nek zit erop seg, ik versta dat je hem ronder instelt maar ik vind hem dan op de voorhand vallen, opgericht is het beter.

Toke schreef:Is dat Quavarotti vd Helle?? Die Vicky Smits gereden heeft??
Heeft in ieder geval dezelfde bles en is ook van Pavarotti...
Easterlover schreef:Astragirl schreef:WAT een nek zit erop seg, ik versta dat je hem ronder instelt maar ik vind hem dan op de voorhand vallen, opgericht is het beter.
Opgericht is niet altijd beter. Ik denk dat het voor dit paard juist
erg goed is om hem over de rug te rijden..Talented zei zelf al dat het paard amper,of niet ,over de rug werd gereden. Nou dan lijkt mij dit de goede manier om te trainen. Ga zo door.. Ziet er goed uit..erg mooi paard, mooie bewegingen
( let idd wel op je binnenhand )
veel succes er nog mee !
Easterlover schreef:Astragirl schreef:
Opgericht is niet altijd beter. Ik denk dat het voor dit paard juist
erg goed is om hem over de rug te rijden..Talented zei zelf al dat het paard amper,of niet ,over de rug werd gereden. Nou dan lijkt mij dit de goede manier om te trainen. Ga zo door.. Ziet er goed uit..erg mooi paard, mooie bewegingen
( let idd wel op je binnenhand )
veel succes er nog mee !
Dat over de rug lopen is prima, maar als je zo diep in stelt gaat dat tenkoste van de lichtheid in de schouders, en dat vind ik hier wel terug...
op 1 foto die op een beetje een raar moment is genomen!,
in het echt is het nog beter
*al weet ik dat nog steeds niet bij deze, maar bij de rest wel*