Aangezien ik 2 weken geleden Nederlands kampioen in de Ba dressuur was geworden moest ik nu een klasse hoger starten in de Bb dressuur dus.
Ik lootte als eerste op het paard Entertainer. Niemand kent de paarden en voordat je het proefje rijd mag je gedurende 1 proef lang stappen en daarna nog 1 proef lang echt inrijden in alle gangen.
Het inrijden was in de buitenbak en de proef was in de binnenbak (slechtere foto's).
Na het opstappen was de beugelriem losgeschoten dus die maar even goed doen

En aandraven vond ik erg lastig bij dit paard
Bij een beetje been sprong hij al in galop vanuit stap, dit heb ik maar veel geoefend tijdens het inrijden.En ik KAN wel mn hakken uitdrukken
Nu mn tenen nog naar binnen 
En toen in de bak. Deze foto's zijn echt van slechte kwaliteit maar tijdens de proef ging het niet zo goed als tijdens het inrijden dus daarom plaats ik er toch een paar

Mijn houding bij een middendraf is altijd verschrikkelijk zoals je ziet

En vrije stap de rijbaan verlaten:
S'avonds was de uitslag wie de beste was op dit paard. Ik reed amar tegen 1 meisje van een andere vereniging en daarvan heb ik verloren dus was niet door de voorronde. We hadden 8 punten verschil wat best veel is maar zeker niet onterecht! Hiermee ben ik gedeeld 5e geworden van de 7 mensen in deze categorie maar wel met 159 punten zodat ik volgende keer ook mag springen!!!
. Wanneer is het springen en is dat ook in Arnhem?