Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mariekje schreef:Tjonge, heb je die hulpteugels en zweep echt nodig?? Dat lijkt me echt niet fijn rijden en zeker niet voor je paard. Waarom ga je niet wat Natural Horsemanship met hem doen, dan krijg je waarschijnlijk een veel betrouwbaarder paard. Zo rijden aan een touwtje lijkt me ook niks.
Maar over het antwoord hierboven, was ze een jaar geleden zo wild dan??
Super hoor! Mariekje schreef:Tjonge, heb je die hulpteugels en zweep echt nodig?? Dat lijkt me echt niet fijn rijden en zeker niet voor je paard. Waarom ga je niet wat Natural Horsemanship met hem doen, dan krijg je waarschijnlijk een veel betrouwbaarder paard. Zo rijden aan een touwtje lijkt me ook niks.
Nikkii_Lisa schreef:Hey Danielle! Goed joh, lekker buitenrijden! Destiny is echt een leuk paardje!Super hoor!
Mariekje schreef:Tjonge, heb je die hulpteugels en zweep echt nodig?? Dat lijkt me echt niet fijn rijden en zeker niet voor je paard. Waarom ga je niet wat Natural Horsemanship met hem doen, dan krijg je waarschijnlijk een veel betrouwbaarder paard. Zo rijden aan een touwtje lijkt me ook niks.
leuke foto's Ilkkah schreef:Mariekje schreef:Tjonge, heb je die hulpteugels en zweep echt nodig?? Dat lijkt me echt niet fijn rijden en zeker niet voor je paard. Waarom ga je niet wat Natural Horsemanship met hem doen, dan krijg je waarschijnlijk een veel betrouwbaarder paard. Zo rijden aan een touwtje lijkt me ook niks.
Wat is er mis met een martingaal?!
alleen maar veilig,
vind je reactie enigsinds overdreven,
zie niet wat er fout aan is.
Touwtje vind ik juist goed, mocht paard ervandoor schieten heeft iemand hem nog vast, al had je beter een longeerlijn eraan kunnen doen.
En niet iedereen is geintresseert en wil de tijd nemen voor NH, denk dat je dat ook goed in je achterhoofd moet houden Mariekje

ben vandaag verzopen in de bak...