) naar het terein van de ponyclub. Opzich hadden we makkelijk onder het zadel kunnen gaan (2,5/3 km ofzo
) maar zo lijkt het wel heel echt natuurlijk
Eerst even losrijden op 'elkaars' pony. Laura rijdt eigenlijk Marjon maar die zou dit ongetwijfeld helemaal niet leuk vinden met har dikke baby buik
dus hebben we Fellow in plaats daarvan mee genomen. Wieke rijdt thuis zowel Fellow als Pinky maar Pink is 'de springpony' dus die nam zij mee naar het terein.. 
Laura en Pinky aan het instappen (of zit Laura nou stiekem uit haar neus te eten?
)
Wieke en Fellow aan het instappen

Nog even wat opgefokte dressuuroefeningen (Fellow vond het allemaal maar wat spannend.. Mietje
)

Kyara was er uiteraard ook bij

En de ring in
. Het parcours:

Voor de oplettende bokkers:
Na deze foto gaat Fellow verder zonder de bandages
Zoals je op de foto hierboven kunt zien waren ze gigantisch aan het afzakken. Ze zijn echt voort zo uitgelubberd (2e hands gekocht) dat dragen onmogenlijk is geworden. Rip voor mijn mooie baby blauwe bandages dus...

Daarna nog een Oxertje opgebouwt om wat mooiere foto's te maken. In het parcour was het rennen geblazen om een aardige foto te schieten

Toch zonde dat ik me altijd verplicht voel mezelf in te dekken na het plaatsen van een foto topic. Hoewel we weinig commentaar krijgen over het algemeen zet ik het er toch maar weer bij "Commentaar op de grootte van de ruiter(s) heeft geen zin/nut.."

Hopelijk zijn er nog wat Pinky en Fellow fans over, na zo'n lange tijd nouwelijks foto's...
ik vind de combi's ook mooi hoor!
)

man, t past precies !!