Bij de loting bleek dat ik op hetzelfde paard mocht wat ik 3 jaar geleden daar in de Bb-dressuur gereden heb, Jonker. Erg leuk dus om te kijken in hoeverre ik vooruit ben gegaan. Gezien dat ik er toen geen bal mee aan kon vangen (kreeg hem nog nét in zijn vooruit gehouden
) en ik er dit keer heerlijk op heb gereden ben ik blijkbaar érg vooruit gegaan
Fantastisch paard, een beetje stijf waardoor doorzitten in draf niet erg prettig is maar dat heb ik hem gauw vergeven.Hier dus de foto's, hou er aub rekening mee dat ik hem verder dus nooit rijd! Van de proef zelf zijn maar weinig foto's, 's avonds in een binnenbak fotograferen is helaas niet ideaal. Maar door omstandigheden mocht ik er de dag erna weer op rondhuppelen, dus fatsoenlijkere foto's volgen hieronder nog!
Halthouden en groeten

Gezapig drafje
En galopje
En weer stappen
Mijn uiteindelijke punten waren 153, net geen winstpunt dus. Persoonlijk vond ik de jurering erg slecht, niet omdat ik zo laag gescoord heb (hoewel dat jammer was natuurlijk
), maar omdat er heel vlak werd gejureerd. Voor wijken voor het linkerbeen wat ik eigenlijk niet vertoond heb had ik nóg een 5- terwijl dat eerder een 3 waard was (op studentenwedstrijdniveau gejureerd, officieel had ze er een 0 of 1 voor mogen geven). Verder regende het zessen, heel voorzichtig gejureerd dus. Erg jammer. Mijn uiteindelijke klassering was 10e ofzo trouwens, zo diep ben ik nog nooit gezonken
Maar wél een prettige proef gereden waar ik zelf grotendeels tevreden over ben.De dag erna bleken er nog te weinig losrijders te zijn voor het L-springen, en aangezien ik dit keer niet mee deed daaraan mocht ik ook een paardje losspringen. En wie? Tja, Jonker maar weer
Buitenbak losstappen en draven
Gut wat lijkt mijn been hier dun
(
)En daarna in de binnenbak wat rondrijden en een paar sprongetjes- waaronder een Paard Etende Muur
Persoonlijk vind ik dit de beste foto eruit

Jump
Of niet

Op 1 been kan het ook
Hehe, we snappen mekaar!

En nog even leuk poseren!
Ondanks dat ik er in de eerste ronde dus al uit lag was dit een enorm leuke wedstrijd, een van de gezelligste die ik tot nu toe heb meegemaakt! De enorm foute foto's van het feest horen hier niet dus zal ik maar achterwege laten
Heb nu dus al weer zin in de SO van Eindhoven over twee weken! Volgende poging in de Lb-dressuur en mijn eerste poging in het M-springen, ben benieuwd!
Laten we zo zeggen: ik weet nu zeker waarvan de pijn in mijn knie kwam, mèn we hebben gehupst