Maar alles is goed verlopen geen ongelukken gebeurd dus volgend jaar gaan we weer een organiseren..Ik deed mee met mijn bont, 4 jaar van Feinbrand.. had nog nooit een parcour of een cross gezien
dus extra spannend vond ik
..En mijn oude pony(nikki) deed ook mee met mila(mila94 op bokt). De pony had al wat vaker crossen gelopen en vond het weer super leuk
. Het was een terreinrit wat je moest rijden en je hoefte niet over de hindernis je kon der ook bij langs.. Hier de foto's:
eerst mijn oude pony:
Het was voor haar de eerste keer in de L1 en ze had 165 punten als ze voor de prijzen mee deed was ze 1e geweest SUPER!
Dan de bonte met de dressuur:
Dit was mijn 3e proefje in de L1, maar ze liep niet lekker ze ging heel hard iedere keer maarja het is maar onderling he
had nog 163 punten dus viel mee had verder geen prijs... ja was 2e van de 3
Toen het inspringen ik deed zelf niet mee met springen maar vond het wel leuk om de inspringhindernissen te springen

eerst nog mila die het heeeel koud had
jammer genoeg onthoofd
lief he zie hem kijken

Toen kwam de cross... en ik was zo zenuwachtig

mila bij de start jammer genoeg geen foto's van de cross zelf.. Maar ze heeft alles gesprongen dus super goed

even warm maken
hindernis 1 waar ik wel overheen ben gekomen.. dat was ook de enigste hindernis want hij ging zo hard ik vloog alle bochten uit whahh

en het laatste stukje even hard

En ik was 1e geworden met de cross..
had het niet verwacht maarjah toch wel leuK 
Hier wat foto's die TequillaRos heeft gemaakt

en ik

en daar gingen we weer

als die alleen 1 heb gesprongen 
Sorry Mila!

!
om te kijken