En ik mocht nog even mee foto's maken voor mijn portfolio

Deze foto's zijn tijdens het inrijden gemaakt, want de proeven zelf werden in een binnenbak gereden, waarbij ik achter glas zat.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lekker ding
ik vind dat die je fjord het prima gedaan heeft om in 2 jaar naar het L te komen en 17 wow dat zou je hem niet geven.

Hele mooie fjord, met een heerlijk nekkie erop!
Amanda schreef:ik vindt het er helemaal niet anders uitzienHet valt mij juist op dat Irene zacht rijdt. Met gevoel.
Maar ja, als je paard wat sloom is en er moeite mee heeft ziet het er algauw wat minder uit.
Verderop op HAW (viewtopic.php?f=10&t=481554&hilit=) staan nog wat foto's van Irene op Vigor. Daar ziet het er al heel anders uit! Vigor is dan ook wat meegaander
op de fotos heb ik nog steeds het idee dat ze veel in zijn mond zit het valt me ook op dat jullie allemaal de zelfde rijstijl hebben vindt het niet bepaald netjes
vooral voor zijn leeftijd Amanda schreef:Met trekken kom je echt niet in het M lijkt me
Taaclover schreef:ja dat zie ik ook zo vaak man kan ik echt boos om worden..paardje wil niet achter uit trekken we hem en schoppen we hem toch achter uitJe wilt niet weten wat je af en toe in het M of hoger ziet rijden
er lopen zo veel paardjes tussen die totaal niet ontspannen door de lijf lopen m1 kom je dan nog wel met een beetje moeite door maar m2 zal je echt niet doorkomen.. oryantje schreef:ik vindt het er helemaal niet anders uitzienop de fotos heb ik nog steeds het idee dat ze veel in zijn mond zit het valt me ook op dat jullie allemaal de zelfde rijstijl hebben vindt het niet bepaald netjes
Kimble schreef:oryantje schreef:ik vindt het er helemaal niet anders uitzienop de fotos heb ik nog steeds het idee dat ze veel in zijn mond zit het valt me ook op dat jullie allemaal de zelfde rijstijl hebben vindt het niet bepaald netjes
Er staan wel te verstaan 4 echte rijfoto's van mij en Mike in dat andere topic. Als jij daar mee kan zeggen dat ik een slechte rijstijl heb en dat ik hem in z'n mond zitten te trekken vind ik dat heel knap.
Je hebt wel lef hoor om dit te zeggen!
Kimble schreef:waar slaat dit nou weer op!!!Er staan wel te verstaan 4 echte rijfoto's van mij en Mike in dat andere topic. Als jij daar mee kan zeggen dat ik een slechte rijstijl heb en dat ik hem in z'n mond zitten te trekken vind ik dat heel knap.
Je hebt wel lef hoor om dit te zeggen!
ik geef gewoon mij nmening,,als je daar niet tegen kan moet je geen fotos plaatsen!!je moest eens weten hoef lef ik heb hahaahTaaclover schreef:goed gezegdZe zegt dat ze het idee heeft, ze zegt niet dat jullie het doen.
Dus met een dreigende ondertoon reageren heeft geen nut denk.
Wat ze bedoelde met de rijstijl is dat jullie allemaal met te lange teugel rijden waardoor je handen zowat in je buik zit.
Neem je teugels korter en plaats je handen daar waar ze horen, netjes gedragen boven je zadel.