Ik & mijn kleine Chess @ work :)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Seraphim

Ik & mijn kleine Chess @ work :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 21:24

Vandaag had ik mijn mama eens lief aangekeken, want ik wilde zo graag eens rijfoto's van mij & Chess.. Ze was goedgemutst vandaag, en zo
gingen we op weg naar de manege, gewapend met de digi

1.
Afbeelding

2. Die beentjes!! Ik had er wel erg strak vast..
Afbeelding

3. Galopje met dansende manen
Afbeelding

4. Even poseren.
Afbeelding

5. Beetje debiele foto.. maar ze strekt zo mooi
Afbeelding

6.
Afbeelding

7. Vriendjes
Afbeelding

8. Ze was bekaf
Afbeelding

Nou dat waren ze... Mijn moeder had ook nog filmpjes gemaakt. Van uitgestrekte draf etc. Misschien zet ik ze er nog bij, als ik doorheb hoe ik ze kan uploaden...

Commentaar is welkom!!

Flutterby

Re: Ik & mijn kleine Chess @ work :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 21:36

Mooie welshcob heb je onder je kont, ziet eruit alsof ze ook datt emperamentje heeft waar de cobjes om bekend staan. ( ik rijd zelf ook een welshcob) Probeer alleen wel met je buitenteugel en binnenbeen contact te houden, de pony loopt teveel naar t eigen willetje (foto 2; houding gaat dan ook opeens met een noodvaart achteruit)) Let er ook op dat je je handen niet te hoog houd en dat je niet teveel teugel weggeeft (dan gaat ze dus zo hoog lopen met haar hoofd ) Foto 6 ziet er al beter uit, maar ze zou iets meer om het been mogen buigen naar mijn idee..

Word ze altijd al onder het zadel gereden of is het ook een karrepaard ?

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 21:42

Ze heeft idd nogal wat temperament ja. Wat betreft die houding daar ben ik vaker op gewezen, maar daar werk ik aan. Het vaak zo dat ze inees vooruit schiet en dat ik dan even mijn houding kwijtraak. En toevallig klikte mijn moeder toen net

Vroeger heeft ze in een tweespan gelopen samen met mijn andere paard (ook een zwarte welsh cob).. Maar tegenwoordig rijd ik haar alleen nog maar onder het zadel. Want de menwagen hebben we niet meeverhuisd, vanwege al die bergen hier.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 17:46

Niemand meer?

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:48

hey,

ik vind het een heel mooi paard!

KisSs_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:48

wauw die 2e foto!!
mooi paardje zeg!
laatste foto is leuk om uit te vergroten

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 22:48

Grappig een cob in Spanje aan het werk te zien, nog net niet tussen de olijfbomen

Krijg je daar nog les met CHess of doe je het alleen?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:37

Wauw, wat een mooi paardje! Zo te zien heeft ze wel een eigenzinnig karakter haha
Ben ook wel benieuwd of je ook les krijgt, misschien krijg je haar dan soms iets meer nagevelijk.
Op foto 5 is het net of ze aan 't racen is haha! verder ziet het er goed uit hoor. Nogmaals, mooi paardje!

loutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:51

mooi paard, zit er wat gespannen en ongecontroleert uit. (kan aan de foto liggen..)

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 16:40

Hoihoi.. Nee ik krijg hier in Spanje niet echt les. Dat komt omdat hier zowat iedere maand nieuwe stagaires zijn, en van de eigenaar wil ik geen les, want ik ben het absoluut niet eens met zijn manier van rijden..

Ik had haar idd niet helemaal onder controle nee Maar dat kwam omdat ik haar toen maar 1 of 2 keer per week reed. Nu rijd ik om de dag, en het gaat nu veel beter

@ Gerrie: die olijfbomen staan iets verderop

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:07

lienow schreef:
Hoihoi.. Nee ik krijg hier in Spanje niet echt les. Dat komt omdat hier zowat iedere maand nieuwe stagaires zijn, en van de eigenaar wil ik geen les, want ik ben het absoluut niet eens met zijn manier van rijden..

Ik had haar idd niet helemaal onder controle nee Maar dat kwam omdat ik haar toen maar 1 of 2 keer per week reed. Nu rijd ik om de dag, en het gaat nu veel beter

@ Gerrie: die olijfbomen staan iets verderop

ik heb vorige week nog rondgereisd door Andalusie en onderweg bijna alleen maar olijfbomen gezien!

Wat ik daar gezien heb aan paardenbehandeling was idd ver van wat wij hier doen

Huertacilla hier op bokt woont ook in Spanje en rijdt helemaal tegenovergesteld aan de spaanse manier!
Op vertrouwen met een halsring!!
Klasse!