Eerst een foto van juni toen ik er voor de 4e of 5e keer opzat en alleen nog stapte en stilstond
Ter vergelijking dus...
En eentje van een maand later

En van vandaag eerst wat poseerfoto's voor het rijden. Het wordt al echt een teddybeertje

En dan de rij-foto's van vandaag, beginnend met wat stap en draf (jog) foto's. Al weet ik niet zeker of een van de foto's nou stap of draf is

sfeerplaatje tussendoor

En dan een paar galopfoto's. Ik ben pas sinds gisteren weer bezig met de galop. Wel eerder geprobeerd, maar hij bleef niet galoperen en viel in de bochten telkens terug of hij brak uit. Dus dat heb ik toen even opzij gezet en heb ik wel buiten gegalopeerd om hem sterker te maken. Hij is toen ook wat pittiger geworden en vond de galop ook leuker (t is een slome donder
) En nu gaat het een stuk beter. Rechtsom doe ik nog geen galop omdat hij op die kant wel uitbreekt, bijv. nog met middendraf, maar dit gaat ook steeds beter
Hij blijft iig goed onder me lopen en ik ben erg trots op deze foto's 

En als laatste
En dan nog wat kritieke puntjes op mezelf die ik dus al weet
- ik kijk teveel naar beneden, behalve in de galop want dan ben ik zo met sturen bezig dat ik wel moet kijken waar ik heen ga. Wat ik dus ook gewoon in stap en draf moet doen
- handen meer op 1 plek houden, ik heb vaak de neiging de teugels uit mijn handen te laden glijden, dus de hele tijd verschillende lengtes en hierdoor mijn handen dan vaak te hoog of te ver opzij. Zie je ook goed in 1 van de galopfoto's dat mijn buitenteugel veels te los hangt
Ben verder niet bang van kritiek, kan ik altijd wat van leren en vragen wil ook best beantwoorden, maar hou het wel een beetje lief