Ho maar dat kan ik ook niet hoor Dookie, ik kan amper tot net voorbij mijn knieen
. Ik vraag het eigenlijk omdat je daar absoluut moet op werken voor je ook maar aan iets anders kan gaan denken.
Je moet je paard van achter naar voren kunnen rijden om de achterhand aan het werk te zetten. Zoals je nu zit, versterk je eigenlijk het proces van meer gewicht op de voorhand te zetten en zwaarder op de hand te komen.
Wat me ook opvalt, als ik zo vrij mag zijn. Je zet je handen vaak wat breder uit elkaar en een beetje naar beneden toe, op één foto werk je volledig naar je lichaam toe. Misschien toevallige momentopname maar je zou daar echt moeten op letten. Je hand mag nooit naar beneden toe werken, nog naar je lichaam toe en liefst de handen ook niet breed uit elkaar zetten. Je hand moet naar voren toe werken, in de richting van de mond.
Door hem zo te rijden, zou hij meer op zijn bit moeten gaan kauwen, tenzij die hoofdfoto van het begin van de les is? Want hij heeft op die foto nog een volledig droge mond.
Armani is een prachtig paard en zit mooi in zijn vel en jullie zijn een mooie combi. Mijn commentaar is dan ook absoluut opbouwend bedoeld dus er niet van wakker liggen he!