Na veel pijn en moeite gingen we eindelijk eens samen rijen. Het probleem bij ons was altijd dat we wel samen op stal waren, maar of de een had al gereden of de ander had al gereden etc.
We hadden afgesproken om eerst een buitenritje te maken en daarna nog even te voetballen in de bak. Rhona, het paardje van tamara had dit nog nooit gedaan, Amigo 1 keer eerder.
Zo gezegd zo gedaan, eerst een lekker relaxt buitenritje met veel gekwebbel
en daarna de bak in gegaan om te gaan voetballen. Tamara had haar camera meegenomen dus we hebben flink wat foto's geschoten. Het zijn gigantisch veel foto's geworden, maar ik heb er een paar uit geselecteerd.Ik heb te horen gekregen dat Amigo een echt natuurtalent is, hij vond het voetballen erg leuk en schopte echt gericht naar de bal. Rhona vond het ook erg leuk, maar vond de bal wel een raar ding. De bal is trouwens paard-proof, amigo ging er zelfs met 2 benen op staan en hij knalde niet.
Hieronder enkele foto's (let niet op m'n stuur manieren, was nogal enthousiast bezig)
Amigo in actie
Rhona met de bal tussen haar benen
achter de bal aan, er stond een klein windje
amigo die z'n tong uit steekt naar de fotograaf
Kickoff
Rhona laat haar kunsten zien
wat een raar ding is dat toch!
door de harde wind rolde de bal steeds 1 hoek in, dus ik ging hem even verplaatsen. Ijslander Gur kwam ondertussen ook even meedoen
Dit waren slechts een paar foto's van de ik schat zo'n 100 die er gemaakt zijn.