waar ik enorm van baal, vooral omdat het rijden enorm lekker gaat en het ook enorm lekker weer is
Mijn vaste bijrijdster was gisteren een dagje weg, zodoende heb ik danielle gevraagd of zij beide paarden wilde rijden. Danielle (geloof Assiejlover hier op Bokt.nl) heeft 1x eerder even op oki gereden toen we haar net hadden, en ze merkte al duidelijk verschil.
Het gaat niet om het rijtechnische gedeelte, de paarden hadden 4 dagen "vakantie" gehad na een lang weekend boscrossen in schoonloo...
en danielle is niet hun vaste amazone dus voor haar was het ook wennen en aftasten. Het feit dat alles gewoonweg braaf ging (ruby kan nog al een hittepetit zijn) is voor mij de bevestiging dat de dieren lekker gereden worden en makkelijker in de omgang zijn.Die Ruby, ze wilde danielle graag laten voelen hoe je verzameld galopeerd, danielle moest wel erg lachen want op het laatst maakte ruby een beetje misbruik van danielle`s been en greep elke kans aan om in galop over te gaan

De een kan bijna draven op de plaats ik kan dat met galop

Helaas van Ruby maar weinig rij foto`s...Na een lekkere broodje hamburger was het tijd om Oki te proberen...
Drafje

Stappen

Weer een drafje

Wat detail foto`s

Stappen

En nog even galop links om...en dat ging WOOOOOOOOW
mooie foto's vooral die detailftoto's!

!