commentaar mag!
De foto's zijn niet op volgorde en zijn alleen van het draven.
groetjes lOuise
Travers, ben ik aan het oefenen met r.
travers
Halthouden, Iets te diep met haar hoofd.
Wijken
Nog een x wijken
Even stappen
Dat was het!!
x mij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moniek schreef:mooi paardje hoor de kleur sttat echt heel leuk.
Tip probeer je paard niet zo hard aan de teugel tekrijgen.
Dat krijg je alleen door veel been werk en een rustige hand.
Veel plezier met je paard verder.

LaFunkyJazz schreef:Ik weet niet waar je dat vandaan haalt hoor moniek, zowiezo als ik Louise zie rijden rijd ze heel ontspannen, en netjes
Ziet er weer goed uit hoor
Lenn schreef:Ik wil even wat kwijt over die travers.. dat ziet er niet uit als zijnde een travers maar als wijken voor het rechterbeen over de hoefslag. Je kan beter wat minder hoefslag hebben maar wel voldoende buiging dan dit want dat is gewoon een compleet andere oefening.. Maar ik vind het een mooi paard en een mooie combinatie!
passion1991 schreef:Heej! heb weer wat foto's van Passion en mij. Het ging die dag niet heel erg goed,maar ik zet de foto's er toch maar op!
commentaar mag!
De foto's zijn niet op volgorde en zijn alleen van het draven.
groetjes lOuise
naar buiten stellen![]()
Naar buiten stellen, alleen iets met r achterhand van de hoefslag
Halthouden, Iets te diep met haar hoofd.
Wijken
Nog een x wijken
Even stappen
Dat was het!!
x mij
passion1991 schreef:Moniek schreef:mooi paardje hoor de kleur sttat echt heel leuk.
Tip probeer je paard niet zo hard aan de teugel tekrijgen.
Dat krijg je alleen door veel been werk en een rustige hand.
Veel plezier met je paard verder.
Hoe bedoel je met hard aan de teugel krijgen?
ik leer zelf ook om haar met veel beenwerk en een rustige hand aan de teugel te rijden, ze was die dag heel erg sterk, misschien dat het dan zo lijkt, maar zelf rijd ik haar ook zo aan de teugel hoe jij het zegt
Lenn schreef:Ik wil even wat kwijt over die travers.. dat ziet er niet uit als zijnde een travers maar als wijken voor het rechterbeen over de hoefslag. Je kan beter wat minder hoefslag hebben maar wel voldoende buiging dan dit want dat is gewoon een compleet andere oefening.. Maar ik vind het een mooi paard en een mooie combinatie!
Bellamafia schreef:Lenn schreef:Ik wil even wat kwijt over die travers.. dat ziet er niet uit als zijnde een travers maar als wijken voor het rechterbeen over de hoefslag. Je kan beter wat minder hoefslag hebben maar wel voldoende buiging dan dit want dat is gewoon een compleet andere oefening.. Maar ik vind het een mooi paard en een mooie combinatie!
hier ben ik het helemaal mee eens, ik vind dat de travers er nu meer uitziet van "ik durf niet langs het hek" (dat denkt je paard dan heh trouwens) .... maar verder ziet het er heel ontspannen uit ... mooi paard ook en een leuke combi ....
Succes ermee!!!!!
Groetjes......
maar idd de travers moet ik nog oefenen. wilde t gewoon een keer proberen passion1991 schreef:Heb de tekst een beetje veranderd, staat nu in de quote van mezelf. anders praat iedereen over de travers, maar dat was ik een beetje aan t oefenen met haar