Na al mijn werk die ik hierin gestoken heb was dit echt niet wat ik verwachtte,natuurlijk heeft iedereen is een slechte dag maar dit?! Ze deed NIETS maar echt niets wat ik vroeg
met als gevolg dat ik erg kwaad en gefrustreerd geworden ben en mij nogal kwaad gemaakt heb en dingen gedaan heb die ik normaal gezien nooit zou doen!Zoals hard moeten trekken om te stoppen en omdat ze niet meer vooruit wou heb ik mijn zweep gebruikt natuurlijk heb ik haar niet dood geslaan maar wel harder dan normaal,ik schaam mij dooden heb er zo'n spijt van dat ik me zo kwaad gemaakt heb!Heeft er iemand tips voor mij om toch op een betere manier verder te doen als het absoluut niet goed gaat want ik wil mijn paardje niet miskweken,en ik vraag me af of dat het volgende keer niet nog erger zal zijn omdat ik slechte dingen gedaan heb? Ik heb alles met m'n paardje een beetje goed proberen maken door haar is goed te borstelen en een ontspannend wandelingetje te maken aan de hand maar dat maakt mijn fouten niet goedtips en advies asjeblieft
hehe