Sandra en Nigel
Tough guy
Goed he heb eindelijk mijn eigen topic gemaakt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Linde90 schreef:dat bruine paard, wat een kanjer zeg! Dat rode en bordeaux setje staan goed!
Iepke schreef:Heey wat leuk!Ook leuk om hier Sandra even te zien!Hoe is het met haar?![]()
Maareh, supermooi paardje heb je, ziet er echt goed uit!
Waar in Vries was dit?
Irisss schreef:Heey,
Erg mooie paarden en vooral dat rode setje vind ik suuuper![]()
Alleen op de 1e foto lijken de bandages echt veel te laag te zitten.....
xxx
ik denk dat het zo lijkt door de springschoenen........
Iepke schreef:Jullie rijden niet meer in Zeijen?Of naja, wist van Sandra dat ze daar reed en lesgaf. Is dat onderste paard het paard van Agnes?
Doe de groetjes aan Sandra van me, van Marieke uit Zeijen, van de friezen
xjessx schreef:Super gave paarden!
Idd bij die eerste foto moet de bandage verder naar boven gebandageerd, maar ik zie dat je dat op de andere foto's wel gedaan hebt, dus je zal wel weten hoe t moet
het zijn overigens de modderbandages!
xjessx schreef:Super gave paarden!
Idd bij die eerste foto moet de bandage verder naar boven gebandageerd, maar ik zie dat je dat op de andere foto's wel gedaan hebt, dus je zal wel weten hoe t moet
!
Iepke schreef:Haha, ja, die friezen
Ursy schreef:Wat een prachtige paarden, vooral die bruine spreekt mij erg aan. Succes verder met ze!
dank u
*o/* *o/* *o/* Hahah..!! Door mijn o zo goeie plaatjes handleiding..!!

Heb je nog nooit gezien maar woon een kwartiertje van vries af... ook niet op wedstrijden.. mischien komt dat nog wel
berthina schreef:xjessx schreef:Super gave paarden!
ik heb even je profiel bekeken en heb even geconcludeerd dat je echt een supergave mooie pony hebt!ben totally in love!

LesleyLady schreef:Wow...! Dit paard spreekt me echt aan! Je rijdt hem netjes, maar mag ik vragen wat je hem te eten geeft... hij is zo mooi slank!